וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש המחוזי בחיפה החליט על הפסקת התביעה שהגישה בי-קונקטד כנגד מנכ"ל החברה לשעבר בועז תמיר

אמיר הלמר

18.7.2001 / 13:40

התביעה, על סך כ-41 מיליון שקל, הוגשה בטענה שתמיר גרם לפיצוץ עסקת המכירה של בי-קונקטד לאורכית

שופט ביהמ"ש המחוזי בחיפה החליט להפסיק את התביעה שהגישו החברות בי-קונקטד, טלרד וכור אלקטרוניקה כנגד ד"ר בועז תמיר, מי שהיה מנכ"ל בי-קונקטד.

כזכור, התביעה כנגד תמיר הוגשה במאי 2000 באמצעות משרד עוה"ד הרצוג פוקס נאמן. בתביעה על סך כחצי מיליארד שקל נטען כי בין תמיר לבין בי-קונקטד נכרת הסכם, על פיו התחייב תמיר באמצעות חברת קטליסט להעמיד לבי-קונקטד שירותי מימון, ומנגד מונה תמיר למנכ"ל ולדירקטור בחברה.

עוד טענו התובעות כי בחודש מארס השנה עמדו כור וטלרד למכור את כל החזקותיהן בחברה לאורכית , בעסקת חילופי מניות לפי שווי חברה של 100-150 מיליון דולר, אולם העסקה "התפוצצה" על רקע דרישת תמיר וחלק מעובדי בי-קונקטד להבטחת זכויותיהם, שנפגעו, לטענתם, במסגרת העסקה.

בתביעה נטען כי לאחר שתמיר ושני עובדים שהוסתו על ידו פוטרו מהחברה, הודיעו 20 מהעובדים על התפטרותם, וחדלו להגיע לעבודתם. כפועל יוצא מכך שובשה העבודה בחברה. לנוכח זאת הודיעה אורכית לבי-קונקטד ולבעלי המניות כי נשמט הבסיס לעסקה וכי אין לה עניין בביצועה.

טלרד, כור ובי-קונקטד הגישו תביעתן כנגד תמיר לפיצוי בגין אובדן העסקה בשווי של כחצי מיליארד שקל, אך לצורך אגרה העמידו תביעתן על סך של כ-41 מיליון שקל. ראוי לציין כי לאחר הגשת התביעה (דצמבר 2000) רכשה חברת סיסקו כ-11% מבי-קונקטד לפי שווי חברה של כ-140 מיליון דולר.

בכתב ההגנה, שהוגש באמצעות משרד עורכי הדין ד"ר יוסף שגב ושות', דחה תמיר על הסף את דרישת הפיצוי.

לאחר ישיבה אחת בתיק הסכימו הצדדים להעביר את הסכסוך להליך של פישור שלא צלח, וביהמ"ש הציע להפסיק את התובענה - הצעה לה הסכימו התובעים.

כעת נותרה מחלוקת בין התובעים לבין הנתבעים בעניין הוצאות שישולמו לנתבעים בגין הפסקת התובענה. לטענת הנתבעים, התביעה היתה תביעת סרק וחייבה אותם לעבודה מאומצת, ולפיכך יש לפסוק להם הוצאות גבוהות, ואילו התובעים דוחים את הטענות ומבקשים כי ביהמ"ש לא יפסוק כלל על הוצאות במקרה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully