וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר למנכ"לים: הימנעו מעימותים עם רשות ההגבלים

אורה קורן

30.4.2006 / 8:52

הדברים נאמרו לקראת השלמת המגעים האחרונים בין רשות ההגבלים למיזוג שופרסל, שבשליטת אי.די.בי, וניו פארם

נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, הנחה בשבוע שעבר את המנהלים הבכירים בקבוצה לא להיכנס לעימותים עם רשות ההגבלים העסקיים, גם אם הדבר כרוך בביטול מיזוגים ושיתופי פעולה. לדבריו, על חברות הקבוצה לפעול תוך שיתוף פעולה עם רשות ההגבלים ורשויות ממשלתיות אחרות. הדברים נאמרו לקראת השלמת המגעים האחרונים בין רשות ההגבלים למיזוג שופרסל, שבשליטת אי.די.בי, וניו פארם.

רשות ההגבלים דיווחה באחרונה לשופרסל מקבוצת אי.די.בי כי היא מוכנה לאשר את המיזוג בינה לניו פארם, בתנאי ששופרסל תמכור 3-2 סניפים של ניו פארם. בחברות המתמזגות נבחנה גם אפשרות לעקוף את הרשות ולשנות את העסקה, כך ששופרסל תרכוש 25% מניו פארם במקום 50% על פי ההסכם המקורי.

רכישה של עד 25% אינה מחייבת את אישור רשות ההגבלים. דנקנר הבהיר בשבוע שעבר כי הוא מעדיף לא לעקוף את הרשות. בסיור שערכו ראשי אי.די.בי בסניפי שופרסל דיל ושופרסל ביג באזור הדרום, אמר דנקנר לאברהם ביגר, יו"ר שופרסל, ולאפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל: "לא יהיו שותפויות או שיתופי פעולה עם ניו פארם מבלי שהדבר יקבל את ברכת הממונה על ההגבלים העסקיים. אין לעקוף את הרשות, גם אם זה כרוך בביטול עסקת ניו פארם".

דובר אי.די.בי אמר בתגובה, כי מבלי להתייחס לדברים שנאמרו בסיור או לעסקה הספציפית, היתה הנחיה של דנקנר לחברות בקבוצה לפעול אך ורק בתיאום ובהבנה עם הממונה על ההגבלים העסקיים כמו גם עם רשויות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully