וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: פלוור ובריזקום הודיעו על פיטוריהם של 15% מעובדיהן - כ-130 עובדים

עינב בן יהודה

18.7.2001 / 15:49

כפי שפורסם ב-TheMarker.com אתמול; לאחר הפיטורים, שכוללים גם בכירים בחברות, יועסקו בחברה הממוזגת כ-670 עובדים

פלוור ובריזקום הודיעו היום באופן רשמי על פיטוריהם של 15% מעובדיהן - כ-130 עובדים. החברה הממוזגת, אשר איחודה יושלם ברבעון הנוכחי (השלישי של 2001), תעסיק לאחר השלמת תהליך הפיטורים כ-670 עובדים. שתי החברות יחדיו העסיקו עד עתה כ-800 עובדים. החברות הודיעו כי בעקבות תנאי השוק והירידה בהכנסותיהן ברבעון השני של 2001 הן נאלצו לנקוט מספר צעדי התייעלות, הכוללים, בין השאר, פיטורי עובדים. מהחברות נמסר כי הפיטורים בוצעו לרוחב וכללו גם בכירים.

בנוסף, נמסר מהחברות כי במסגרת קיצוצים בכל תקציבי ההוצאות בוטל גם הנופש השנתי. פלוור ובריזקום הדגישו כי העובדים המפוטרים יקבלו תנאי פרישה מוגדלים, שיכללו, בין היתר, הרחבת פרק זמן ההודעה המוקדמת על הפיטורים והשארת כלי הרכב ברשותם של המפוטרים לתקופה של שלושה חודשים, על מנת לסייע להם במציאת עבודה חדשה.

כמו כן, נמסר כי החברות יצרו קשרים עם חברות המגייסות עובדים, וכי אותרו עשרות משרות שעשויות להתאים למפוטרי פלוור ובריזקום.

לפני כשבועיים פירסמה פלוור אזהרת רווח, ממנה עולה כי הכנסותיה ברבעון השני של השנה לא יהיו גבוהות מ-17.5 מיליון דולר - כלומר,ירידה של 14% מהכנסות הרבעון הראשון, אולם עדיין עלייה של 190% מהכנסות הרבעון המקביל. בנוסף, פירסמה גם חברת בריזקום אזהרה לקראת הרבעון השני. החברות ציינו היום כי תוצאותיהן לרבעון השני יפורסמו ב-26 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully