וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ Always-On מעביר את מחלקת הפיתוח לניו יורק

עינב בן יהודה

18.7.2001 / 16:43

סמנכ"ל הפיתוח: החלטנו להעביר את 8 עובדי הפיתוח לניו יורק ע"מ שיספקו תמיכה טכנית ללקוחות; בעוד כמה חודשים נחליט אם להאריך את שהותם ולסגור את המשרד בארץ

הסטארט אפ הישראלי Always-On יעביר בימים הקרובים את מחלקת הפיתוח, המונה 8 עובדים, לניו יורק למספר חודשים. עידו אופיר, סמנכ"ל הפיתוח של החברה, אומר כי לאחר מספר חודשים תשקול החברה האם להשאיר את העובדים בארה"ב לתקופה נוספת ולסגור את משרדיה בישראל.

"לפני כשלושה חודשים סיימנו את פיתוח המוצר והחלנו בשיווקו, כעת אנו מתמקדים בהפיכתם של כ-4,000 לקוחותינו ללקוחות משלמים. העברת מחלקת הפיתוח נועדה לספק לכל אותם לקוחות תמיכה טכנית, במסגרת שינוי זה גם נאלצנו לפטר 3 עובדים", אמר אופיר.

באפריל 2001 התפרסם ב-TheMarker.com כי החברה פיטרה שליש ממחלקת המחקר והפיתוח הפועלת בארץ, ונותרה עם כ-20 עובדים בישראל וכ-30 עובדים במטה החברה בניו יורק. מאז פיטרה העובדים כ-6 עובדים נוספים בארץ וקלטה 10 עובדים נוספים לפעילותה בניו יורק. כעת מונה החברה כ-50 עובדים.

החברה הודיעה בפברואר השנה על השלמת גיוס של 12 מיליון דולר במניות ועוד מיליון וחצי דולר בחוב. הכסף גוייס מקרנות סטאר וכור שהובילו את הסיבוב, ומבעלי מניות קיימים. השווי שלפיו בוצע הגיוס לא נמסר. טרם ההשקעה האחרונה, השקיעו בחברה חברת ההון סיכון Ventures Coral, החממה American Catalyst שהוקמה על ידי TACT וקרן Synergy Ventures.

Always-On הוקמה לפני כשנתיים על ידי דורון גורדון, המשמש כמנכ"ל החברה, ועידו אופיר. החברה עוסקת בפיתוח יישומים, שניתנים להפעלה משרת מרוחק ללא צורך בהתקנה במחשבי הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully