וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתמה עסקת מיזוג הכבלים

ערן גבאי

8.5.2006 / 10:33

כל צד לעסקה יוכל למכור בבורסה עד 10% מהמניות מבלי שחלה עליו זכות סירוב ראשונה. השווי למנוי נקבע על 6,277.5 שקל

עסקת מיזוג הכבלים נחתמה הבוקר. המיזוג הוא בין שלוש חברות כבלים - קבוצת מתב, קבוצת ערוצי זהב וקבוצת תבל. עסקת המיזוג מתייחסת לכל פעילות החברות בתחום שידורי הטלוויזיה בכבלים ובתחום שירותי תקשורת פנים ארציים נייחים.

החברה הקולטת במיזוג היא מתב, שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב ובבורסת הנאסד"ק. במסגרת העסקה, תרכוש מתב מהצדדים את מלוא פעילותם. שווי הנכסים הנרכשים בעסקה נקבע לפי כמות מנויי הטלוויזיה בכבלים, כשלכל מנוי מיוחס שווי של 6,277.5 שקל.

בתמורה לרכישת פעילות הצדדים, תקבל מתב על עצמה חובות פיננסים בסך של 4,037.5 שקל לכל מנוי טלוויזיה בכבלים ותקצה בתמורה לחברות או לבעלי מניותיהן מניות של מתב. יחס האחזקות במניות מתב יהיה בהתאם ליחס כמות מנויי הטלוויזיה בכבלים של כל חברה במיזוג.

את קבוצת מתב וקבוצת ערוצי זהב ייצגו עורכי הדין גיל אורן ועידן עזרתי מיגאל ארנון ושות'. את הבנקים ייצגו עורכי הדין דודי תדמור ויואל נאמן.

בין מועד החתימה למועד סגירת העסקה תתבצע בדיקת נאותות באמצעות משרד רו"ח ארנסט אנד יאנג, שיבדוק את דיווחי הצדדים ויאמת את החוב הפיננסי הקיים במתב וכן את מספר מנויי הטלוויזיה בכבלים של כל חברה, שעל פיו כאמור נקבע יחס האחזקות במניות מתב לאחר המיזוג.

הבנקים בעלי המניות בתבל, שיהפכו לבעלי מניות במתב, ובעלי המניות העיקריים האחרים שיהיו בחברה הממוזגת - דלק, קבוצת פישמן, וידיעות תקשורת - הגיעו להסכם לפיו תוענק זכות סירוב ראשונה ביחס למכירת מניות שיחזיק כל אחד מהצדדים לאחר המיזוג. זכות הסירוב הראשונה תחול על כל מכירת מניות, למעט מכירה בבורסה של מניות המהוות עד 10% מכמות המניות שיחזיק כל צד עם השלמת המיזוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully