וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפמן: גידול של 27% ברווח ל-6.6 מיליון דולר

עומר שרביט

8.5.2006 / 10:30

הפיכת אופציות שלא יוקנו לתגמולים הגדילה את הרווח הנקי הרבעוני ל-8 מיליון דולר

בדו"ח הראשון מאז סוכם על רכישתה על ידי וריפון, מדווחת ליפמן על גידול בהכנסות וברווח. הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה גדלו ב-6.3% ל-57.6 מיליון דולר. בנטרול רכישת החברה הבת Dione, צמחו הכנסות ליפמן בשיעור גבוה יותר של 22.6% ביחס לרבעון המקביל.

ליפמן, הפועלת בתחום של מערכות תשלום וסליקה אלקטרוניים, גברה על תחזיות האנליסטים והרווח הנקי הסתכם ברבעון הראשון ב-6.6 מיליון דולר - גידול של 27%. הרווח למניה הסתכם ב-24 סנט לעומת 19 סנט ברבעון המקביל ולעומת תחזית האנליסטים, שעמדה על 21 סנט למניה.

ברבעון הראשון של 2006 התווסף סכום של 1.3 מיליון דולר לרווח הנקי של ליפמן כתוצאה משינוי חשבונאי לפיו החברה הפכה אופציות שלא צפויות להיות מוקנות לתגמולים בדו"ח הרווח והפסד. בהינתן השינוי החשבונאי, הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-8 מיליון דולר.

השיפור ניכר גם בתזרים המזומנים של החברה, שהסתכם ב-4.8 מיליון דולר ברבעון לעומת 1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. בהתאם לתוכנית הרכישה החוזרת שלה, ליפמן קנתה במהלך הרבעון מניות של עצמה בהיקף של 8.7 מיליון דולר. בקופת המזומנים של החברה נחים נכון לסוף הדו"ח 120 מיליון דולר, לעומת 124.4 מיליון דולר בסוף התקופה המקבילה.

רכישת ליפמן על ידי וריפון לפי שווי חברה של 793 מיליון דולר צפויה להיסגר עד ה-31 לאוקטובר השנה, בכפוף לאישורים של בעלי המניות של שתי החברות. בתוך כך החברה דיווחה על קבלת הזמנת המשך מלקוח במקסיקו בהיקף של 3.2 מיליון לאספקת קורא כרטיסים.

יצחק אנג'ל, נשיא ומנכ"ל ליפמן, אמר כי התוצאות העסקיות של החברה היום הן בהתאם לציפיות, "המשקפות את החוסן שלנו בשווקים המתעוררים כמו מזרח אירופה ומקסיקו... לאחר עסקת וריפון נמנף את הסינרגיות הגיאוגרפיות והטכנולוגיות בין שתי החברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully