וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צורן מכה את התחזיות עם הכנסה של 21.9 מיליון דולר - 7% גבוה מתחזית האנליסטים

רמי קפלן

18.7.2001 / 23:58

הרווח למניה פרופורמה הגיע לסנט אחד לעומת ציפייה לאיזון בשורת הרווח; ההנהלה מצפה לצמיחה של 40%-35% מרבעון לרבעון ולרווח של 17-13 סנט ברבעון הבא

חברת צורן , המפתחת שבבים לפרישה ודחיסה של קול ווידיאו, הכתה היום את תחזיות האנליסטים כשדיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2001.

הכנסותיה של צורן ברבעון הסתכמו ב-21.9 מיליון דולר, צמיחה של 15% ביחס לרבעון המקביל, וטוב יותר מהתחזית של בית ההשקעות Pacific Growth שציפה להכנסה של 20.5 מיליון דולר. ברבעון הקודם עמדו הכנסותיה של צורן על 19.6 מיליון דולר.

בשורה התחתונה מפתיעה קלות צורן עם רווח נקי פרופורמה של 192 אלף דולר, שהם סנט אחד למניה, מעט טוב יותר מהתחזית לאיזון בשורת הרווח. ברבעון המקביל הרוויחה צורן 3 מיליון דולר או 20 סנטים למניה, וברבעון הקודם הגיעה לרווח של סנט אחד למניה, לא כולל הוצאות על מיזוגים.

"אנחנו מאוד מרוצים מתוצאות הרבעון, המשקפות צמיחה בשני תחומי הפעילות העיקריים שלנו-מצלמות דיגיטליות ו-DVD", אומר מנכ"ל החברה, ד"ר לוי גינצבורג, "במיוחד כאשר אנו עומדים להיכנס כעת לחצי השני של השנה, שעונתית חזק יותר. הצמיחה בשני התחומים האלה תניע לדעתנו את החברה לשיעורי צמיחה גבוהים עוד יותר".

ואכן תחזית צורן להמשך השנה אופטימית ביותר. ברבעון הבא מצפה החברה לצמיחה של 40%-35% במכירותיה, שיעור צמיחה מעורר השתאות בתנאי השוק הנוכחיים, ולרווח של 17-13 סנט למניה. ברבעון שלאחר מכן היא מצפה לצמוח ב-25%-20% נוספים, ולהרוויח 27-24 סנט למניה.

צורן, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 550 מיליון דולר, מפתחת ומשווקת שבבי סיליקון ותוכנות עבור יישומי וידיאו ואודיו המבוססים על מערכות דחיסה במחשבים אישיים ובמערכות דיגיטליות צרכניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully