וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידול של 16% בהכנסות אודיוקודס ל-31.3 מיליון דולר

עומרי כהן

8.5.2006 / 23:27

הרווח הנקי הסתכם ב-2.3 מיליון דולר. החברה עקפה את תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה, אולם פיספסה אותן בשורה העליונה

חברת אודיוקודס, המפתחת מוצרים להעברה ולדחיסה של קול על גבי רשת האינטרנט (VoIP), עמדה ברבעון הראשון של 2006 בתחזיותיה המוקדמות, אותן סיפקה למשקיעים לפני כשלושה חודשים. בנוסף, עקפה החברה את ממוצע תחזיות האנליסטים בשורה התחתונה, אולם פיספסה את ציפיות המשקיעים בשורה העליונה.

הערב, לאחר סיום המסחר בוול סטריט, דיווחה אודיוקודס כי הכנסותיה ברבעון הראשון הסתכמו ב-31.3 מיליון דולר, גידול של 2.3% לעומת הרבעון שקדם לו וצמיחה של 16.4% בהשוואה לרבעון הראשון ב-2005.

בשורה התחתונה, דיווחה החברה על ירידה ברווח נקי ל-2.3 מיליון דולר (5 סנטים למניה), לעומת 3 מיליון דולר ברבעון המקביל. זאת, על רקע תחילת יישום התקן החשבונאי אשר מחייב רישום אופציות כהוצאות. אודיוקודס רשמה ברבעון הראשון הוצאות של 2.1 מיליון דולר בגין אופציות שחילקה בעבר למנהלים ועובדים בחברה. בנטרול הוצאות אלו, הסתכמו רווחי הפרופומה ב-10 סנטים למניה.

בוול סטריט ציפו עד כה מהחברה להכנסות של 31.8 מיליון דולר ולרווח פרופרומה של 9 סנטים למניה. החברה עצמה, העריכה לפני כשלושה חודשים צמיחה של עד 5% בהכנסות לעומת הרבעון הקודם ורווח פרופורמה של 10-9 סנטים למניה.

לקראת פרסום התוצאות, איבדה הערב מניית אודיוקודס בנאסד"ק 6.1% למחיר של 12.9 דולר. לאחר פרסום התוצאות, נותרת המניה כמעט ללא שינוי במסגרת המסחר שאחרי הסגירה. מחירה הנוכחי של המניה משקף לאודיוקודס שווי של 567 מיליון דולר בדילול מלא. קופתה הכילה בסוף מארס מזומנים בשווי של 227.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully