וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוון אימג'ינג עברה להפסד של כ-3 מ' ד' ברבעון הראשון

נתן שבע

9.5.2006 / 9:18

ההפסד למניה הסתכם ב-11 סנט למניה - רחוק מתחזיות האנליסטים. מותירה התחזית השנתית על כנה

המנכ"ל כבר התחלף, החברה כבר הזהירה מפני ירידה בהכנסות, המניה כבר צנחה ב-12% מתחילת השנה והיום מגיע האישור הרשמי מגיוון אימג'ינג על ההרעה בתוצאות. החברה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של קפסולה לבדיקות וירטואליות של מערכת העיכול עברה להפסד נקי של כ-3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2006 לעומת רווח נקי של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2005. ההפסד למניה הסתכם ב-11 סנט למניה. בהתאם לאזהרת הרווח שפירסמה, ירדו הכנסות החברה ב-8% ל-20.3 מיליון דולר.

תוצאותיה של החברה רחוקות מתחזיות האנליסטים בוול סטריט בשורה התחתונה שציפו להפסד של 2 סנט למניה על הכנסות של 20.2 מיליון דולר.

ההרעה בתוצאות החברה מתחילה בשורת ההכנסות, כאשר גם גידול בשיעורי הרווחיות הגולמית - 74.6% לעומת 71% ברבעון המקביל - לא מנעו את המשך ההידרדרות. עלייה בהוצאות השיווק והמו"פ העבירו את החברה להפסד תפעולי של 4.3 מיליון דולר לעומת רווח של 854 אלף דולר ברבעון המקביל.

מנכ"ל החברה החדש, חומי שמיר, שנכנס לתפקידו לפני שבועות ספורים העריך כי בשלב הזה הוא לא מוצא צורך לשנות את התחזיות השנתיות של החברה. התחזיות מסתכמות בהכנסות של 120-110 מיליון דולר, המשקפות צמיחה ממוצעת של כ-34% ורווח פרופרומה של 45-35 סנט למניה. "נמתין לרבעון השני לספק תחזיות נוספות. אני רוצה לראות קודם כי הארגון החדש והתוכניות של החברה מיושמות", אמר שמיר בהודעה לעיתונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully