וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג התחזק קלות ל-4.448 שקלים

טל לוי

9.5.2006 / 15:55

מנהל חדר עסקות באקסלנס גלובל מרקטס: "ההערכה היא שהריבית בארה"ב תועלה מחר אולם בשוק ממתינים להודעה הנלווית להחלטה"


הדולר, שהספיק לאבד בחודשיים וחצי האחרונים כ-5.5%, תיקן היום מעט כלפי מעלה. המטבע האמריקאי הוסיף 0.34% ושערו נקבע על 4.448 שקלים - וזאת לאחר שרשם אתמול שפל של כ-11 חודשים ברמה של 4.443 שקלים. היורו איבד 0.29% ושערו נקבע על 5.644 שקלים.

"אתמול רשם הדולר-שקל שפל של כ-11 חודשים וברמה הזו ראינו חברות ישראליות שרכשו דולרים בהיקפים בינוניים ומעלה" מכך אומר מנהל חדר עסקות מט"ח באקסלנס גלובל מרקטס, אילן אנגל, "לאחר שיאי האופטימיות שנרשמו אתמול בשקל ובבורסה, ראינו תיקון בדולר-שקל. תיקון דומה נרשם גם בדולר: אתמול רשם היורו רמת שיא שנתית של 1.278 דולר ליורו אולם מאז, הספיק הדולר להתחזק בכאחוז ל-1.266 דולר ליורו".

לדבריו, הדולר הגיע לרמה של "מכירת יתר" וזאת לאחר היחלשות של 4% בדולר בעולם והיחלשות של 5.5% בדולר-שקל. "לא היתה שום עצירה בדרך והדרדרות המטבע היתה רצופה, כך שמבחינה טכנית אנו במכירות יתר, כלומר מצב בו השוק מכר ומכר בגלל הטרנד".

מחר צפוי יו"ר הפדרל ריזרב להודיע על גובה הריבית במשק האמריקאי. "ההערכה היא שהריבית מחר תועלה ל-5%, אבל כמו תמיד, השוק מתעניין יותר בהודעה הנלווית לריבית ובעיקר לרמזים שיתן היו"ר לגבי צפי העלאת הריבית בעתיד", אומר אנגל ומוסיף "השוק כבר מתמחר את העלאת הריבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully