וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות טובות ברבעון הראשון לאורמת טכנולוגיות

אסף רותם

10.5.2006 / 9:06

הרווח הנקי הוכפל ל-7.9 מיליון דולר. העלתה תחזיות להכנסותיה ב-2006 ב-9 מיליון דולר. חתמה על חוזה חדש בנוואדה

אורמת טכנולוגיות, החברה הבת של אורמת, פתחה את הבוקר של משקיעיה בסערה, עם שלוש הודעות חיוביות: פרויקט חדש, ותוצאות מצוינות לרבעון הראשון. בנוסף, העלתה החברה את תחזית ההכנסות שלה ל-2006.

החברה הודיעה, על הסכם עם חברת החשמל סיירה פאסיפיק מנוואדה (SPPC) למכירת אנרגיה לתקופה של 20 שנה. האנרגיה תסופק מתחנת כוח חדשה, GALENA 3, אשר צפויה להתחיל פעולתה בשנת 2008. במסגרת ההסכם שנחתם, תספק התחנה החדשה בין 15 ל-25 מגה-ווט אנרגיה במחיר קבוע של 61 דולר למגה-ווט שעה או 58 דולר למגווט שעה, בהנחה שהתחנה תהנה מזיכוי מס בגין ייצור. המחיר הנ"ל כפוף להתייקרות שנתית בשיעור של 1% וכולל את הזיכוי בגין אנרגיה חלופית. הסכם זה כפוף עדיין לאישור הוועדה לרשויות ציבוריות של נוואדה (PUC).

כמו כן, הודיעה החברה כי היא מנהלת משא ומתן על 2 חוזי חשמל נוספים עם SPPC, שהם "תוצאה של דירוגה של החברה ברשימה המקוצרת בעקבות השתתופתה במכרז של SPPC במסגרת ההצעות שהוגשו ל-SPPC עבור אנרגיה חלופית". בנוסף, דיווחה החברה על תוצאות טובות לרבעון הראשון. אורמת הכפילה את הרווח הנקי ל-7.9 מיליון דולר, או 25 סנט למניה.

הכנסות החברה טיפסו ב-11.9% ל-60.3 מיליון דולר. הגידול בהכנסות יוחס ברובו לכניסתה לפעולה של תחנת הכוח בורדט בנוואדה, אשר החלה לספק חשמל באופן מסחרי בפברואר השנה. לא פחות חשוב מכך היה שיעור הרווח הגולמי. זה רשם עלייה לרמה של 38%, לעומת שיעור רווח של 36.4% בתקופה המקבילה אשתקד.

כצפוי, רכישות בהיקף של 39.7 מיליון דולר שביצעה החברה והקטנות של הלוואות ארוכות טווח, כיווצו את קופת המזומנים מ-70.5 ל-28.2 מיליון דולר. החברה הודיעה על דיווידנד של 4 סנט למניה, או כ-1.3 מיליון דולר.

נשיאת ומנכ"לית אורמת טכנולוגיות, דיתה ברוניצקי, העלתה את רף התחזיות של החברה, לאור רכישת 35% נוספים מפרויקט Zunil בגואטמלה, שבוצעה בשתי פעימות, בתחילת החודש. אורמת טכולוגיות מחזיקה כעת כ-85% מהפרויקט. בשל כך, התחזית למגזר החשמל הוקפצה ב-9 מיליון דולר וכעת מצפה החברה כי זה יניב כ-204 מיליון דולר ב-2006. התחזית לשאר המגזרים לא שונתה: במגזר המוצרים, יגיעו ההכנסות לטווח שבין 70-60 מיליון דולר, כלומר צמיחה שיכולה להגיע עד 15% מחד אולם מאידך יכולה לקפוא, בדומה למה שקרה ב-2005; וכ-18 מיליון דולר נוספים בהכנסות מחלק החברה בהכנסות החשמל שיניבו חברות הבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully