וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון עמדה בתחזית ההכנסות עם 48 מיליון דולר

אסף רותם

10.5.2006 / 9:24

אלווריון דיווחה על הפסד נקי גדול של 5 מיליון דולר, או 8 סנט למניה. סיפקה תחזית מאכזבת לרבעון הבא

את יום הדו"חות העמוס של הנציגות הישראלית בוול סטריט, פתחה אלווריון - ועמדה בתחזיות האנליסטים.

החברה, שמפתחת ומייצרת מערכות גישה לתקשורת אלחוטית רחבת פס, דיווחה על הפסד נקי גדול של 5 מיליון דולר, או 8 סנט למניה. אולם, בניטרול הוצאות חד פעמיות, עמד הפסד על 2.4 מיליון דולר, או 4 סנט למניה - מעט טוב מתחזית האנליסטים, שעמדה על 5 סנט למניה. להפסד הנקי תרמו הוצאות של 1.5 מיליון דולר שנגרמו כתוצאה מאופציות לעובדים.

החברה הראתה צניחה של 16% בהכנסותיה, לעומת הרבעון הראשון אשתקד, ואלה הסתכמו ב-48.1 מיליון דולר, בטווח התחזיות שסיפקה החברה, ובהתאם לתחזית האנליסטים. הירידה בהכנסות יוחסה להכנסות גבוהות יותר שנבעו מלקוח יחיד בשנה שעברה. אולם, חשוב מכך היה הצמיחה של 3% בהכנסות לעומת הרבעון הרביעי.

אלווריון צפתה הפסד של 6-3 סנט למניה בניטרול הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים והוצאות בגין אופציות שהוקצו לעובדים. הצפי למחזור המכירות של החברה עמד בטווח של 51-46 מיליון דולר.

אולם, מול הרבעון הסביר של אלווריון, עומדת התחזית הפושרת שסיפקה לרבעון השני, העומדת בטוווח הנמוך של האנליסטים: החברה צופה כעת להכנסות של 48 עד 52 מיליון דולר ולהפסד של 2 עד 5 סנט, בניכוי הוצאות והפחתות חד פעמיות. לרבעון הבא, עומדת התחזית הממוצעת על הפסד של 2 סנט, תחת הכנסות של 52.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully