וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיזוג בין ברק ונטוויז'ן - תוך 3 חודשים

ערן גבאי

10.5.2006 / 13:28

התקשרו בהסכם עם דלויט טוש לצורך ביצוע הערכת השווי. נמשכת עזיבת הבכירים בברק וגם מנהל אזור הצפון בחברה עוזב


החברות ברק ונטוויז’ן התקשרו בהסכם עם חברת דלויט טוש לצורך ביצוע הערכת השווי של החברות לקראת המיזוג - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי באי.די.בי מתכננים להשלים את המיזוג בין שתי החברות כבר בתוך 3 חודשים לאחר שתושלם הערכת השווי, ויכונסו אסיפות בעלי המניות לאישור ההסכם המתגבש. בקבוצה לא מעוניינים לגרור את המיזוג על פני חודשים רבים, ורואים בו צעד ראשון ומתחייב בגיבוש קבוצת התקשורת שתתחרה בבזק.

החברות נטוויז’ן וברק הודיעו לפני כשבוע לבורסה שהן פועלות למינוי מעריך שווי עצמאי משותף שיקבע את שוויין ויחסי החליפין ביניהם לקראת המיזוג המתגבש. בשני הדירקטוריונים של ברק ונטוויז'ן הוחלט לנהל מו"מ ביחס להסכם המיזוג. בשתי החברות יפעלו גם למינוי מעריך עצמאי נוסף על דלויט טוש.

לאחרונה, עם עזיבתו של מנכ"ל ברק, דוד קמיניץ, שסומן כמיועד למשרת מנכ"ל החברה הממוזגת, הועבר הפוקוס של הובלת המיזוג לחברת נטוויז'ן ולמנכ"לית רוית ברניב. זו הסיבה שבכירים בברק החליטו לעזוב את החברה, וכבר הודיעו על עזיבתם 4 בכירים. היום נודע כי מנהל אזור הצפון בברק עזב את החברה.

סמנכ"לים בברק שניהלו גישושים באי.די.בי, בעלת השליטה בברק ובנטוויז'ן, בניסיון להבין האם מקומם מובטח בהליך המיזוג המתגבש עם נטוויז'ן - נענו כי "באי.די.בי לא מתכוונים לנקוט צעדי שימור בעבור אף סמנכ"ל, ולא יתחייבו בפני אף עובד לפני שיושלם המיזוג". לאור האווירה שנוצרה יש דחף נוסף להשלמת המיזוג במהירות האפשרית.

זירוז המהלך למיזוג בין ברק ונטוויז'ן אינו מפתיע גם על רקע כניסתו לאחרונה של צבי יוכמן כמשקיע בברק. יוכמן, באמצעות קרן ההשקעות SKY שבניהולו, צפוי להשקיע בברק כ-20 מיליון דולר, מתוכם 10 מיליון דולר באקוויטי ו-10 מיליון דולר באג"ח להמרה. יוכמן עצמו יהפוך ליו"ר דירקטוריון ברק. SKY וכלל תעשיות אף מתכוונות לסייע לברק לגייס סכום נוסף של 30 מיליון דולר בעיתוי ובתנאים המיטביים. זאת, על מנת לבצע פירעון מיידי של יתרת קרן האג"ח הנותרת של החברה בסך כולל של 65 מיליון דולר, הנושאת ריבית דולרית של 10% בשנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully