וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק עומדת בתחזיות: דיווחה על הכנסות של 11.1 מיליון דולר; ירידה של 15% לעומת הרבעון הקודם

נטע יעקבי

19.7.2001 / 14:29

ההפסד הנקי מסתכם ב-2.9 מיליון דולר - 20 סנט למניה. בהכללת הוצאות חד פעמיות של 3.5 מיליון דולר מסתכם ההפסד הנקי ב-7 מיליון דולר. סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה, הודיע על התפטרותו

חברת פאנדטק , יצרנית תוכנות הבנקאות, פירסמה לפני המסחר דו"חות כספיים לרבעון השני. החברה דיווחה על הכנסות של 11.1 מיליון דולר, כפי שהציגה גם ברבעון המקביל - ירידה של 15% לעומת הרבעון הראשון של השנה. ההפסד הנקי, שאינו כולל הוצאות חד פעמיות של 3.5 מיליון דולר, הסתכם ב-2.9 מיליון דולר, או הפסד של 20 סנט למניה, וזאת לעומת רווח נקי של 1.7 מיליון דולר, או 12 סנט למניה, ברבעון המקביל.

ההוצאות החד פעמיות של 3.5 מיליון דולר הן תוצאה של צמצום כח האדם, ומחיקת מוניטין של מספר פרויקטים, והן מביאות את ההפסד הנקי ל-7 מיליון דולר, או הפסד של 49 סנט למניה. ההכנסות מעסקי רישוי התוכנות עלו ב-41% ל-4 מיליון דולר, או ל-36% מסך ההכנסות. ההכנסות משירותים עלו ב-66% ל-7 מיליון דולר והן מהוות 63% מסך ההכנסות.

כמו כן הודיעה החברה על התפטרותו של מייקל קרוס, סמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה, אשר עוזב יתמנה לסמנכ"ל הכספים של חברה להשקעות הון בינלאומיות.

פאנדטק פירסמה לפני כחודש אזהרת הכנסות ורווחים חמורה לרבעון זה. החברה הודיעה אז שהכנסות הרבעון השני של השנה יהיו נמוכות מן התחזיות, ויסתכמו ב-10-11 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 15 מיליון דולר. החברה ציפתה להפסד של 17-24 סנט למניה - בנטרול הוצאות חד פעמיות והפחתות מוניטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully