וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשף טכנולוגיות מקבוצת ארית תספק לתע"ש מרעומים למרגמות בתמורה לכ-2.1 מיליון שקל

אלי דניאל

19.7.2001 / 12:54

כמו כן, העסקה כוללת אופציה לאספקת מרעומים בתמורה ל-1 מיליון שקל נוספים; בתחילת השבוע דיווחה רשף על עסקה עם סולתם בהיקף של 2.5 מיליון שקל

רשף טכנולוגיות, החברה הבת של ארית מערכות , ממשיכה לחתום על עסקות חדשות. לאחר שבראשית השבוע הודיעה ארית כי רשף טכנולוגיות, המוחזקת על ידה בשיעור של 90%, קיבלה מסולתם הזמנה ראשונה למרעומים מתוצרתה בהיקף של 2.5 מיליון שקל, מדווחת ארית כי רשף קיבלה מתע"ש הזמנה לאספקת מרעומי זמן למרגמות בהיקף כספי של 2.1 מיליון שקל. אספקת המרעומים צפויה להתבצע במהלך הרבעון הנוכחי.

כמו כן, ההזמנה האמורה כוללת אופציה לאספקת מרעומים נוספים בסכום של כ-1 מיליון שקל, ומימוש האופציה מותנה באישור ובהצלחת בחינות של המוצר אותו מספקת תע"ש ללקוח הסופי ואשר המרעום מורכב עליו.

פעילותה של ארית מערכות, המתנהלת כחברת החזקות, נוצקה במהלך מאי 2001 לשלד הבורסאי רם צור, אשר נרכש על ארית תעשיות , החברה האם של ארית מערכות, במהלך שנת 2000.

לבד מהחזקתה ברשף, ארית מחזיקה ב-100% ממניות אמקורם העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק סימולטורים עבור חילות היבשה ומערכות אלקטרואופטיות לרכב קרבי משוריין, וב-51% ממניות סי.טי.אס (קומבאט טריינינג סימוליישן) המפתחת מערכות אימון העושות שימוש בלייזר.

מניית ארית מערכות נסחרת בבורסה התל אביבית לפי שווי של 27.8 מילון שקל. הכנסותיה של רשף הסתכמו ברבעון הראשון של השנה ב-625 אלף שקל ואילו הכנסות אמקורם הסתכמו בכ-3.5 מיליון שקל, כך שמבחינת ארית מערכות, שתי העסקות האחרונות עליהן חתמה רשף הן צעד קדימה בהגדלת היקף הכנסותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully