וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטיוניטי דיווחה על הכנסות של 5.1 מיליון דולר ברבעון השני - צמיחה של 40% מהרבעון הקודם

נטע יעקבי

19.7.2001 / 17:13

מנכ"ל החברה, פול מקיי: ההשקעה בפיתוח עסקי הליבה הוכיחה את עצמה ואנו קוצרים עתה את הפירות; ההפסד הנקי הסתכם ב-1.9 מ' ד' או 18 סנט למניה

חברת אטיוניטי (סימול ATTU) , ספקית הפתרונות למידע מקוון, פירסמה מיד לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט את התוצאות הכספיות שלה לרבעון השני של שנת 2001. החברה דיווחה על הכנסות של 5.1 מיליון דולר, כ-2% מתחת להכנסות הרבעון המקביל אך צמיחה של 40% ביחס לרבעון הראשון של השנה. ההפסד הנקי הסתכם ב-1.9 מיליון דולר או 18 סנט למניה.

מנכ"ל החברה, פול מקיי, מסר כי אסטרטגיית החברה שהתמקדה בפיתוח עסקי הליבה שלה, קרי המסחר המקוון, הוכיחה את עצמה, ובמהלך שני הרבעונים האחרונים קצרה החברה את פירות ההשקעה. מקיי הוסיף כי החברה פעלה להתרחבות לשווקים הבינלאומיים ולשוק השירותים מבוססי הרשת, והשיגה לעצמה לקוחות חדשים בתחום השירותים הפיננסיים, הייצור והתקשורת.

במהלך הרבעון הרחיבה החברה את מספר לקוחותיה וחתמה על חוזים עם מרקורי ומוזיאון המדע של יוסטון, וכן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Tekmark Global Solutions - TGS האמריקאית.

ברבעון הקודם דיווחה החברה על הפסד של 4.23 מיליון דולר או 40 סנט למניה. בתקופה המקבילה החברה רשמה הפסדים של 13.3 מיליון דולר או 1.31 דולרים למניה.

מניית החברה, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, יורדת כעת ב-4.1% למחיר של 2.3 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully