וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש סקיי חושפת את שירות +Sky המבוסס על טכנולוגיה שפיתחה אן.די.אס

סוכנויות הידיעות

19.7.2001 / 18:49

הממיר יספק את הפונקציות הבסיסיות של מכשיר וידיאו וישלב איכות שידור וידיאו דיגיטלית ותכונות ייחודיות כמו הפסקת שידור המאפשרת לא להחמיץ קטעים משידור חי, הקלטת תוכניות בלחיצת כפתור ללא צורך בכיוון שעון, הזמנת תקציר של סרטים או תוכניות ליום ושעה הנוחים לצופה

חברת הטלוויזיה בתשלום בריטיש סקיי ברודקסטינג (BskyB) חשפה היום את שירות +Skyהמבוסס על טכנולוגיה של חברת אן.די.אס , אשר תאפשר למנויי בריטיש סקיי יישומי אפליקציות של וידיאו במכשיר הטלוויזיה הביתי. עוד מסרה החברה הבריטית כי אספקת השירות לציבור הרחב צפויה בתחילת חודש ספטמבר 2001.

אן.די.אס, העוסקת באספקת פתרונות מתקדמים לספקי טלוויזיה ותוכן על רשת דיגיטלית, משתפת פעולה עם בריטיש סקיי זה מספר שנים בפיתוח טכנולוגיית XTV, עליה מבוסס שירות +Sky.

טכנולוגיית ה-XTV הופכת את הממיר הביתי למכשיר אינטראקטיווי עם יכולות הקלטה, המחליף את מכשיר הווידיאו האנלוגי. הממיר יכלול כרטיס חכם לגישה מותנית, המונע גניבת שידורים והעתקה לא חוקית של תוכן ודיסק קשיח בנפח זיכרון של 40GB, באמצעותו יוכל הצופה להקליט יותר מ-40 שעות צפייה בטלוויזיה באיכות שידור דיגיטלית.

הממיר, המקושר באמצעות הכרטיס החכם של אן.די.אס אל מרכז ניהול השידורים הדיגיטליים, יספק למנויים את הפונקציות הבסיסיות של מכשיר וידיאו ביתי וישלב איכות שידור וידיאו דיגיטלית ותכונות ייחודיות נוספות כמו הפסקת שידור (pause) המאפשרת לצופה לא להחמיץ קטעים משידור חי, הקלטת תוכניות בלחיצת כפתור ללא צורך בכיוון שעון, הזמנת תקציר של סרטים או תוכניות ליום ושעה הנוחים לצופה והקלטת כל הפרקים של סדרה נבחרת.

מחיר הקופסה להפעלת שירות +Sky בבריטניה יהיה 425 דולר ודמי המנוי החודשיים יהיו 14.2 דולר. מנויים קיימים של שירותי הטלוויזיה הדיגיטלית של בריטיש סקיי ישלמו 71 דולר עבור ההתקנה הראשונית, בעוד המחיר לאנשים שאינם לקוחות בריטיש סקיי יהיה 142 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully