וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר תשקיע 10 מיליון ש' בפעילות שיווקית לקיץ

ערן גבאי

16.5.2006 / 11:32

תעניק הטבות כל יום רביעי למשך יום שלם. תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין שיעלה באמצעות ראובני פרידן

אחרי שסלקום בחרה להשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של הזמרת ריטה, הודיעה היום פרטנר כי החל מיום רביעי הבא ובכל יום רביעי במשך 15 שבועות רצופים לאורך הקיץ, היא תעניק הטבות שונות ללקוחות החברה בהיקף כספי של כ-10 מיליון שקל. מדובר בהטבות משמעותיות בעיקר במחירי זמן אוויר וברכישת תכנים.

כבר ביום רביעי הבא תאפשר פרטנר לכל מנוייה לזכות ב-90% הנחה על כל השיחות שהם יבצעו באותו יום (משעה 06:00 ועד 24:00) בתוך רשת פרטנר בלבד. מדובר גם בשיחות וידיאו המתקיימות על גבי רשת הדור השלישי של החברה, שמונה כ-130 אלף מנויים.

סמנכ"ל השיווק של החברה, איריס בק, ציינה כי גם ההטבות הבאות שיוענקו למנויים לאורך 15 השבועות יהיו בסדרי גודל דומים. פרטנר תשקיע עוד כ-5 מיליון שקל בקמפיין שילווה את המבצע, אותו יבצע משרד ראובני פרידן.

בק ציינה כי פעילות ההטבות היא חלק ממגוון פעולות שמבצעת החברה במטרה לשמר לקוחות בשוק רווי ותחרותי. שימור לקוחות הפך בשנה וחצי האחרונות לנדבך מרכזי באסטרטגיות הפעולה של כל חברות הסלולר והוא תופס מרכיב הולך וגדל בסך ההוצאות השיווקיות של החברות.

עם זאת, שוק הסלולר בישראל מעלה באופן תדיר את המחירים ותעריפי השיחות כמעט כל חודשיים, ובפרטנר סירבו לקבוע כי החברה מתחייבת שלא להעלות מחירים במהלך מבצע הקיץ. המבחן של פרטנר למבצע ההטבות יהיה באם החברה לא תתפתה להעלות מחירים, שיעמידו באור שונה לחלוטין את המהלך השיווקי הזה.

בק אמרה כי הבחירה במתן הנחות והטבות למנויים הועדפה על פני מהלכים אחרים שנבחנו, בעיקר כדי לחזק את הקשר שבין החברה ללקוחות ולהגיע למכנה המשותף הרחב ביותר בדרישות וצרכי הלקוחות - המחיר. בק הדגישה כי ההטבה אינה כרוכה בכל תשלום נוסף מצד המנוי, אך הלקוח יידרש לבצע רישום כדי לקבל את ההטבה, באמצעות אתר האינטרנט, המענה הטלפוני או שליחת SMS - כחלק מאותו ניסיון לחזק עמו את הקשר האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully