וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TTI: רבעון רביעי של גידול בהכנסות

שרון שפורר

16.5.2006 / 16:06

ההכנסות זינקו ב-37% ל-12.5 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-800 אלף דולר לעומת הפסד של 6.9 מיליון דולר ברבעון המקביל

TTI טלקום מדווחת היום על שיפור בתוצאות הרבעון הראשון של 2006 ומבהירה מה הסיבה שבגללה זינקה מנייתה מתחילת השנה ב-52%, בהמשך לעלייה של 33% בשנת 2005.

הכנסות טי.טי.איי זינקו ב-37% אל מול הרבעון המקביל אשתקד ל-12.5 מיליון דולר. החברה השלימה רבעון רביעי רצוף של גידול עקבי בהכנסותיה. הרווח הנקי הסתכם ב-800 אלף דולר או 4 סנט למניה בדילול מלא, מול הפסד של 6.9 מיליון דולר או 58 סנט למניה ברבעון המקביל, שנה קודם לכן. הרבעון המקביל כלל השפעה של 2 מיליון דולר כתוצאה מדיווידנד רעיוני. היה זה הרבעון הרווחי השלישי ברציפות של החברה, המפתחת מערכות תמיכה תפעוליות (OSS) עבור חברות טלפון ומפעילות סלולריות ברחבי העולם.

לאחר שברבעון החולף היכתה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווח התפעולי, המשיכה החברה בניהולו של ראובן מרקוס - שנכנס לתפקיד המנכ"ל בדצמבר האחרון - להציג שיפור עם 700 אלף דולר, מול הפסד תפעולי של 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה סיימה את הרבעון עם כ-37.8 מיליון דולר במזומן ובהשקעות נזילות של 2.67 דולרים למניה, לפי מספר מניות בסיסי וללא חובות.

מרקוס אמר היום, כי "הביצועים החזקים של החברה ברבעון הראשון נובעים מביקוש מתמשך לפתרונות ה-OSS על ידי ספקי שירותי התקשורת, תוך מעבר לרשתות הדור הבא. הוספנו מספר לקוחות חדשים בתחום הדור השלישי (G3) וקיבלנו הזמנות חוזרות וחוזי הרחבה, בהם פונקציונליות נוספת ויישומים חדשים בכל אזורי המכירה של החברה".

לדבריו, מתמהיל המכירות של החברה ניתן לראות שהיצע המוצרים לרשתות הדור השלישי התקבל היטב על ידי קהיליית ספקי שירותי התקשורת. "המפתח להצלחתנו המתמשכת הוא היכולת של המוצרים לספק ללקוחות תמונה כוללת של יכולתן של רשתות התקשורת לתת איכות גבוהה של שירות. כאשר ספקי שירותי תקשורת נייחים ואלחוטיים עוברים שינויים טכנולוגיים (Triple Play ו-G3) יכולת זאת הופכת לחלק אינטגרלי מהצלחתן ואנו מקווים לקבל מכירות נוספות כתוצאה מכך", הוא ציין.

"בהסתכלות קדימה", סיכם מרקוס, "בכוונתנו לשים דגש על אזורים בעלי צמיחה מהירה כגון דרום אמריקה ומזרח אירופה. אנו נמשיך להציג לשוק פונקציונליות ויישומים חדשים כדי לנצל את המגמה של הוצאות גוברות ברשתות הדור הבא. באותו הזמן נשאר מחויבים לרווחיות המהווה בסיס לצמיחה עתידית". שווי השוק של החברה עומד כיום על כ-68 מיליון דולר.

ב-CIBC העריכו בחודש פברואר 2006, עת דיווחה החברה על תוצאות 2005, כי בהתבסס על אלו, היא תיהנה השנה מגידול של 22% במכירותיה ל-31 מיליון דולר ותרוויח פרופורמה של 1.8 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully