וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס: ההאטה הגיעה גם אל מרקורי - לא צופים שיפור בתוצאותיה עד שיחול שינוי בשוק

נטע יעקבי

20.7.2001 / 0:22

למרות זאת סבורים כי יסודותיה של החברה איתנים; מותירים המלצת "קנייה חזקה". דין רושר ווסלס: רמות המחירים הנוכחיות אולי מאכזבות, אך יש להתעודד מכך שהחברה סיפקה תוצאות מכובדות בזמנים קשים

אתמול לאחר סגירת המסחר פירסמה חברת מרקורי את התוצאות הכספיות לרבעון השני של השנה. ההכנסות הסתכמו ב-96 מיליון דולר, גידול של 38% לעומת 69.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי, לא כולל הוצאות הקשורות לרכישת Freshwater Software, גדל ב-30% והגיע ל-16.2 מיליון דולר - 18 סנט למניה.

שני בתי השקעות פירסמו היום כבר המלצה מעודכנת למניית החברה. בבית ההשקעות ליהמן ברדרס אומרים היום כי ההנחיה שסיפקה החברה עם פרסום הדו"חות היתה נמוכה יותר משציפו. האנליסט ניל הרמן רואה בהנחיה החדשה נקיטת צעד זהיר המצביע על כך שההאטה הגיעה גם אל מרקורי. למרות שהצליחה להחזיק את הראש מעל למים זמן רב יותר משאר החברות, נאלצה מרקורי לבסוף להנמיך את הנחייתה לשנת 2001.

למרות שהצליחה לעמוד בתחזיות לרבעון השני, בחברה הודו כי עד שלא יחול שיפור לטובה במצב השוק, היא לא צופים שיפור משמעותי בתוצאותיה. בליהמן אומרים כי בהתחשב בהאטה הכלכלית המתמשכת, לא נותר להם אלא ליישר קו עם הנחיית החברה, והם מורידים את התחזיות להכנסות בטווח של 390-405 מיליון דולר ורווח למניה של 75-80 סנט לשנת 2001.

האנליסט ניל הרמן הוסיף כי למרות המצב הנוכחי, לטווח הארוך יסודות החברה לא ניזוקו, ומרקורי מוסיפה להיות החברה הדומיננטית בשוק ומוסיפה להרחיב את נתח השוק שלה. בבית ההשקעות הותירו המלצת "קנייה חזקה" למניה ונקבו לה מחיר יעד של 58 דולר.

בבית ההשקעות דיין רושר ווסלס הוסיפו כי מרקורי עמדה בתחזיות בית ההשקעות, אך הורידו את תחזית צמיחת ההכנסות מ-37%-42% ל-27%-32%, על פי הנחיית החברה.

האנליסטית שרה מתסון הוסיפה כי ייתכן שהמשקיעים מאוכזבים מהירידה הנוכחית במחירי המניה, אך הם צריכים להיות מעודדים מכך שהחברה הצליחה לספק תוצאות מכובדות בזמנים קשים. בבית ההשקעות חוזרים על המלצת "קנייה" אך מורידים את מחיר היעד ל-50 דולר למניה.

מתסון מסכמת כי למרות המצב הקשה, לא חל שינוי לרעה בעסקות עליהן חתמה החברה במהלך הרבעון. השווי הממוצע לעסקה התייצב על 60-65 אלף דולר, זהה לרבעון הקודם, ומספר העסקות ששוויין עלה על 100 אלף דולר עלה ב-10 לעומת הרבעון הקודם. כמו כן נסגרו גם 4 עסקות בטווח של 1-2 מיליון דולר.

מניית מרקורי, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק, הוסיפה היום 5.7% למחיר של 36.1 דולר.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully