וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק פנתה לבית הדין לעבודה כדי להפסיק את העיצומים

ערן גבאי

18.5.2006 / 10:25

החל מאתמול בזק מונעת ממנויי הוט להתקשר אל מנוייה. צו בית המשפט הורה בלילה לחבר לאלתר את הקישור שבין שתי הרשתות

הנהלת בזק פנתה הבוקר לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב בדרישה דחופה להפסקת העיצומים הננקטים על ידי ארגון העובדים.

בזק מונעת ממנויי הכבלים מלהתקשר עם מנוייה מאתמול. הכבלים פנו אתמול לבית המשפט המחוזי בירושלים והשיגו צו המורה לבזק לחבר לאלתר את הקישור שבין שתי הרשתות. תלונות קשות ודומות מצד חברות תקשורת נוספות שנכנסו לאחרונה לתחרות בשוק הטלפוניה הפנים ארצית נגד המונופול בזק הופנו באחרונה.

מנויי הטלפוניה של הכבלים, כ-110 אלף איש, נתקלו אתמול בחוסר יכולת לקיים שיחות מול המנויים ברשת בזק. זאת בעקבות סכסוך העבודה שהוכרז בבזק, כשוועד העובדים טען כי פתיחת התחרות בשוק הטלפוניה באופן שקבע משרד התקשורת - תיאלץ את בזק לפטר עובדים.

בהנהלת בזק אומרים הבוקר, כי עיצומי העובדים אינם מקובלים עליה לחלוטין וכי החברה פעלה ותמשיך לעשות כל אשר לאל ידה על מנת לסיימם במהירות האפשרית.

הנהלת בזק מבקשת מבית הדין, באמצעות עוה"ד נחום פיינברג, להורות לעובדים מיידית על הפסקת העיצומים בהם הם נוקטים. ההנהלה מדגישה כי טענות העובדים על אפליה רגולטורית לרעה כלפי בזק, אינן יכולות להוות עילה לשביתה. בכל מקרה, ההנהלה כבר הודיעה לעובדים, כי היא מטפלת בעניין הסוגיות הרגולטוריות מול כל הרשויות הרלוונטיות. לעניין תיקון התקלה בין רשת בזק לרשת הוט - אומרת הנהלת בזק, כי הורתה לעובדים לתקן לאלתר את התקלה עוד לפני שהגיע לידיה הצו שהוצא על ידי ביהמ"ש המחוזי בעניין זה.

לטענת הנהלת בזק, מייד עם היוודע דבר כוונת נציגות העובדים בבזק להכריז על סכסוך העבודה, פנתה הנהלת בזק אל נציגות העובדים בדרישות, בעל פה ובכתב, כי זו תפעל באופן שלא יפגע בבזק ובלקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully