וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנשר משיקה מותג מוצרי טיפוח על בסיס יוגורט

איתמר סיידא

22.5.2006 / 13:04

תשקיע כמיליון שקל בפרסום ושיווק המותג שייקרא SEDA. בימים אלה החברה נמצאת בהכנות לקראת שיווק המוצרים בארה"ב

חברת "דנשר" משיקה קו מוצרי טיפוח המבוסס על רכיבי יוגורט תחת המותג SEDA.

מנכ"ל דנשר, יואל אדלר אמר כי "פיתוח המותג נמשך למעלה משנתיים, בהשקעה של מיליון שקל. הפיתוח התבסס על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות בשוק הטיפוח שנבחנו בארץ ובעולם".

הטרנד הנוכחי בתחום הבריאות, כבר מספר שנים, כולל מוצרים המכילים יוגורט. עד כה, יצאו לשוק רק מוצרי מאכל על בסיס יוגורט כמו גלידות וגבינות. בדנשר אמרו כי כבר כמה מאות שנים היוגורט מוכר כבעל סגולות בריאותיות לעור ולכן הם החליטו להשקיעה כספים בפיתוח קו מוצרים חדש שלא משווק בארץ. בכירים בחברה סיפרו במסיבת העיתונאים שנערכה היום בתל אביב כי בימים אלה הם מכינים סקיצות לצורך שיווק המוצר בארצות הברית.

השקת הסדרת תלווה בקמפיין בעיתונות הארצית, מגזינים לנשים ואתרי אינטרנט, בהפקת משרד הפרסום "שמעוני פינקילשטיין", ובהשקעה מאוד צנועה של 800 אלף שקל. כמו כן, יושקעו 200 אלף שקל בפעילויות קד"מ בנקודות המכירה.

לדברי רנית וידר, מנהלת המותג SEDA "מדובר בקטגוריה חדשה בתחום הטואלטיקה. הקפדנו על חדשנות בכל פרמטר, גם חיצונית - אריזה ייחודית בעיצוב בהשראת בקבוקי יוגורט, המעניקה בולטות מקסימאלית על המדף ומשדרת את ערכי המותג".

החברה תשיק בשלב ראשון תחליב רחצה, קרם גוף, קרם גוף ספריי, וקרם גוף מועשר, בניחוחות: קיווי אגס ומלון, דבש שקדים וקוקוס וניחוח אוכמניות, פטל ונענע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully