וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות של 224 מיליון דולר לצופן דה וינצ'י

רויטרס

22.5.2006 / 14:15

הסרט מדורג במקום השני מבחינת הכנסות אחרי מלחמת הכוכבים שהכניס 253 מיליון דולר

כל המחאות והביקורות השליליות לא מנעו מ"צופן דה וינצ'י" לרשום פתיחה עולמית של 224 מיליון דולר - הבכורה השנייה בגודלה אי פעם בקופות בעולם. כך מסרה מפיצת הסרט ביום ראשון.

העיבוד השנוי במחלוקת לרב המכר של דן בראון, ספר המאזכר סברה רדיקלית כי ישו היה נשוי למריה מגדלנה וכי היה לשניים ילד, מכר כרטיסי קולנוע בשווי כ-77 מיליון דולר בארה"ב וקנדה במהלך 3 הימים הראשונים שלו, לפי קולומביה פיקצ'רס.

הפתיחה הגדולה ביותר בצפון אמריקה השנה היתה 68 מיליון דולר של "עידן הקרח 2" לפני 7 שבועות. עם זאת, המספרים של "צופן דה וינצ'י" עדיין רחוקים מהשיא של של "ספיידרמן" מ-2002 - 115 מיליון דולר בצפון אמריקה בלבד.

"צופן דה וינצ'י" הכניס כ-147 מיליון דולר בחו"ל - הפתיחה הבינלאומית הגדולה ביותר מעולם. השיא הקודם היה שייך ל"מלחמת הכוכבים: פרק 3 - נקמת הסית'" בשנה שעברה עם 145 מיליון דולר, כך הודיעה חברת קולומביה.

הכנסות של 224 מיליון דולר מדרגים את צופן דה וינצ'י במקום השני אחרי ה-253 מיליון דולר של "מלחמת הכוכבים", כך מסרו האולפנים. קולומביה פיקצ'רס - חטיבה של סוני - הוציאה את הסרט בעל התקציב של 125 מיליון דולר ב-90 שווקים זרים בעקבות הבכורה העולמית שלו בפסטיבל הסרטים בקאן ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully