וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקום הצליחה לעמוד בתחזיות הרווח המופחתות לרבעון השני; דיווחה על הכנסות של 84.5 מ' ד'

גיא ימין

20.7.2001 / 17:04

החברה, הנסחרת בבורסת תל אביב, הציגה רווח של 7 סנט למניה, ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל, לאחר שבתחילת החודש הורידה את תחזיותיה לרבעון

חברת פוליקום האמריקאית, הנסחרת בבורסת תל אביב, פירסמה אמש לאחר המסחר את תוצאותיה לרבעון השני. פוליקום כבר פירסמה אזהרת רווח בתחילת החודש, והנתונים שסיפקה אתמול עלו בקנה אחד עם ההערכות המופחתות.

החברה, המספקת פתרונות תקשורת בפס רחב, הודיעה כי הכנסותיה ברבעון השני הסתכמו ב-84.5 מיליון דולר, בטווח ההערכה המוקדמת של 83-85 מיליון דולר. לשם השוואה, ברבעון המקביל הציגה החברה מכירות של 87.1 מיליון דולר, כשנתון זה כולל בתוכו את המכירות של חברת אקורד הישראלית.

אקורד, שתחום פעילותה משיק לזה של חברת רדוויז'ן הישראלית, נרכשה על ידי פוליקום בחודש דצמבר האחרון בתמורה לכ-340 מיליון דולר ולמעשה רישומה של מניית פוליקום למסחר בתל אביב נועד להקל עליה את השלמתה של רכישת אקורד בדרך של החלפת מניות.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם ב-6.3 מיליון דולר בהשוואה לרווח של 5.5 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, יש לציין כי בשורת הרווח למניה לא הציגה החברה גידול, והרווח נותר 7 סנט למניה, בשל הגידול במספר מניות החברה.

גידול זה נובע בין היתר מהרכישה של המתחרה פיקצ'רטל (סימול PCTL) שביצעה פוליקום לקראת תום הרבעון השני. פוליקום רכשה את פיקצ'רטל בעסקה של 362 מיליון דולר במזומן ובמניות, ועם השלמתה תהפוך פוליקום ליצרנית הגדולה בעולם של מכשירים לניהול שיחות ועידה בווידיאו ואודיו.

"פוליקום הצליחה להשיג שולי רווח של 56.9% ברבעון השני, ושולי הרווח התפעולי הסתכמו ב-15%, תוך שהיא ממשיכה להשקיע במחקר ופיתוח", אמר סמנכ"ל הכספים של החברה, מייקל קוריי. הוא הוסיף כי יחד עם ההפחתה במלאים השיגה החברה תזרים מזומנים חיובי של 13.4 מיליון דולר ברבעון.

פוליקום פתחה את המסחר היום בשער של 21.3 דולר, המשקף ירידה של כ-70% מהשיא שלה, עת נסחרה בשער של 72.2 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully