וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק עולה ב-1%

עומרי כהן

23.5.2006 / 23:03

טבע עולה ב-2% בשל אישור לתרופה עם מכירות שנתיות של כ-1.9 מיליארד ד'. צורן מתקנת את הירידות האחרונות בעלייה של 7%

בוול סטריט נפתח המסחר בעליות שערים. מדד נאסד"ק עולה ב-1.1% ומדד דאו ג'ונס מוסיף 0.6%. בקרב המניות הישראליות עולה טבע ב-1.5%, לאחר שהחברה דיווחה אישור סופי לשיווק גירסה גנרית לתרופה נגד דיכאון עם מכירות שנתיות של כ-1.9 מיליארד דולר.

אי.סי.איי מוסיפה 0.1%, כשברקע ידיעות בתקשורת על דחיית הצעת המכר של בעלי השליטה בחברה. צורן מטפסת ב-7%, לאחר ירידות חדות בתקופה האחרונה. בהודעה לתקשורת הכחישה היום החברה, כי שינתה את תאריכי חלוקת האופציות בחברה.

סקירת טרום מסחר

החוזים העתידיים על המדדים המובילים מאותתים על פתיחה חיובית בוול סטרט אחרי 8 ימים של ירידות עם הפוגה קלה באמצע. החוזים מצביעים על עלייה של 0.4% בנאסד"ק בפתיחת המסחר ועלייה של 0.3% ב-S&P 500, המייצג את השוק כולו. עשויים להעיב על האווירה מחירי הנפט, ששבו אל מעל לרף ה-70 דולר לחבית וכעת עולים ב-90 סנט ל-70.9 דולר.

נאסד"ק יפתח בגובה 2,172.9 נקודות, אחרי ירידה של 1% ודאו ג'ונס יפתח בגובה 11,125.3 נקודות, אחרי ירידה של 0.2%.

בקרב הישראליות, טבע קיבלה אישור לתרופה גנרית לטיפול בדיכאון, בעלת שווי שוק של 1.87 מיליארד דולר. מדובר בתרופה של Forest Laboratories לטיפול בדיכאון; טבע מעורבת בהתדיינות משפטית שהוגשה נגד אייווקס ואשר נוגעת לפטנט על התרופה. טבע תפתח את המסחר בגובה של 36.6 דולר - רחוקה בכ-9 דולרים ממחיר השיא שקבעה באמצע דצמבר 2005.

קומטאץ' חתמה הסכם עם חברת פתרונות האבטחה הפינית F-Secure. מנועי האנטי ספאם והאנטי וירוס של קומטאץ' יוטמעו כחלק אינטגרלי מחבילת המוצרים של החברה הפינית; F-Secure. הצניחה בשווקים שינתה את תוכניות אי.סי.איי. החברה דחתה הנפקה שבה הצעת מכר של בעלי המניות. המניה איבדה כ-9% בחודש האחרון ובעלי המניות - כור, כלל תעשיות, ישאל של משפחת דברת ועסקי הספנות של משפחת עופר - מעדיפים להמתין לימים טובים יותר עם ההנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully