וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל: נציבות הסחר הבינלאומי של ארה"ב קבעה כי ברודקום הפרה זכויות פטנט

עפרה שלו

20.7.2001 / 23:01

יצרנית השבבים המתחרה מסרה בתגובה כי הפסיקה נוגעת רק לשני דגמי שבבים, וכי היא אינה צופה כי לפסיקה יהיו כל השלכות פיננסיות

אינטל מסרה היום כי נציבות הסחר הבינלאומי של ארה"ב, קבעה כי ברודקום (סימול BRCM) הפרה זכויות פטנט שלה בכמה ממוצריה. הפסיקה עשויה למנוע מברודקום לייבא את המוצרים המדוברים לארה"ב.

ברודקום מסרה בתגובה כי הפסיקה נוגעת רק לשני דגמי שבבים הנמכרים תחת המותג של אלטימה. ברודקום אינה צופה כי לפסיקה יהיו כל השלכות פיננסיות. לפני שנה תבעה אינטל את אלטימה, שנרכשה ע"י ברודקום.

היום ניתנה פסיקה ראשונית בלבד, אותה יש לאשר תוך 90 יום. על הפסיקה ניתן לערער בבית המשפט לערעורים. ברודקום רואה את הפסיקה בעין יפה, שכן רק מספר קטן של הפרות זכויות יוצרים נמצאו תקיפות.

אינטל וברודקום מתחרות בשוק עיצוב ושיווק שבבים לציוד רשתות, כגון נתבים, מתגים ושרתים. אחד המוצרים המדוברים קשור באריזת והשני בעיצוב שבבי תקשורת.

ענקית השבבים אינטל, היכתה השבוע את התחזיות ודיווחה על רווח של 854 מיליון דולר, המשקף רווח של 12 סנט למניה, לעומת תחזיות לרווח של 10 סנט בלבד. החברה מיהרה גם לפרסם מסר מרגיע והדגישה כי הכנסותיה ברבעון השלישי יהיו בהתאם לתחזיות - בטווח של 6.2-6.8 מיליארד דולר.

הכנסות אינטל נפלו ב-24% ביחס לרבעון המקביל, והסתכמו ב-6.3 מיליארד דולר ברבעון השני, לעומת 6.7 מיליארד דולר ברבעון הקודם ו-8.3 מיליארד דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully