וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה תנפיק את אפי אירופה לפי שווי של חצי מיליארד ד'

אסף רותם

25.5.2006 / 13:29

אפי אירופה מרכזת את פעילות קבוצת אפריקה ישראל באירופה. צפויה להניב רווח הון בהיקף של 600-350 מ' ש' לאפריקה נכסים

הנפקת AFI Europe N.V (אפי אירופה) המרכזת את פעילות קבוצת אפריקה ישראל באירופה, צפויה להניב לחברה האם אפריקה נכסים רווח הון בהיקף של כ-350 עד כ-600 מיליון שקל. אפריקה ישראל, בעלת השליטה באפריקה נכסים, צפויה לרשום רווח הון בהיקף של 260 עד כ-450 מיליון שקל, או עד כ-100 מיליון דולר. היקף ההנפקה מוערך על ידי אפי אירופה בכ-30%-25% והיא צפויה להתבצע במהלך חודש יוני 2006. מקורות בשוק לא ידעו להעריך את השווי בו אפי כתובה בספרים, אך העריכו כי ההנפקה משקפת לאפי שווי של כ-320 מיליון דולר עד 450 מיליון דולר.

פיני כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל היוצא, הודיע היום כי בהמשך להודעה מלפני כחודשיים, פועלת אפריקה נכסים לקידום הליכי הצעה של מניות החברה הבת שלה למשקיעים מוסדיים באירופה ובארה"ב ורישומן למסחר בבורסת ה-AIM בלונדון. את ההנפקה יוביל HSBC וחתמי המשנה יהיו פילהאנט ו-ING.

מאפריקה נמסר כי בידי אפי אירופה סקירות אנליסטים מטעם שלושה בתי השקעות בינלאומיים שנבחרו לליווי ההנפקה. אם וכאשר תושלם ההנפקה על בסיס השווים העולים מסקירות אלו, צפויה כהן הדגיש כי הערכות האנליסטים אינן משקפות בהכרח את עמדת החברה ביחס לשווי אפי אירופה או את המחיר בו יוצעו המניות, לכשתתבצע ההנפקה.

אפי אירופה מנוהלת על ידי אבי נוטה. לחברה פרויקטים מניבים בצ'כיה (ביניהם קניון פאלאס פלורה בפראג) ובנוסף לכך היא מפתחת פרויקטים בתחום הקניונים, משרדים, מגורים ולוגיסטיקה בצ'כיה, רומניה, סרביה ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully