וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן זוגלובק מכר את החזקותיו בתשלובת זוגלובק תמורת 110 מיליון דולר בעקבות פרשת הבשר הממוחזר

גולן פרידנפלד

21.7.2001 / 22:59

חנן זוגלובק ניהל את המשחטה בה התגלו הליקויים; המכירה בוצעה לראובן משכית מנכ"ל החברה, לעמי וליעל זוגלובק כך שכל אחד יחזיק כ-33% מהחברה

בעקבות תחקיר "ידיעות אחרונות" ופרשת הבשר הממוחזר בזוגלובק החליט היום חנן זוגלובק, מי שהיה מנהל המשחטה בשלומי בה נמצאו הליקויים, להתפטר מתפקידו ולמכור את אחזקותיו בחברה (25%) למחזיקי המניות הנותרים, עמי זוגלובק,יעל זוגלובק וראובן משכית בחלקים שווים. לאחר המכירה, יחזיק כל אחד מהשלושה ב-33.3% ממניות החברה. ההערכות בשוק הן כי מכירת המניות בוצעה תמורת 110 מיליון דולר ולפיה מוערך שוויה של זוגלובק ב-440 מיליון דולר.

גם בתו של חנן זוגלובק, קרן, ששימשה בעמדת ניהול במשחטה בשלומי, התפטרה מכל תפקידיה ועובדים נוספים שפוטרו מעבודתם בעקבות התחקיר לא ישובו לעבודתם, כך מסר דובר החברה.

ראובן משכית אמר כי "אני שמח לבשר לקהל לקוחותינו כי פנינו למכון למיקרובויולוגיה שיבדוק את מוצרי זוגלובק וזה הגיע למסקנה כי כל המוצרים של החברה עומדים בכל התקנים של משרד הבריאות ומדינת ישראל בתחום הבשר". בנוסף החליטו לצרף לחברה את אבי לאופר שפרש לאחרונה ואת ז'ק פרלמן, יועץ לעניני איכות מזון לשעבר בצה"ל, שיחד עם הטכנולוגית הראשית של החברה, אירית גל, יעבו את המעקב אחר ביקורת האיכות של החברה.

משכית הוסיף כי היועץ המשפטי של החברה הורה לחברה להפסיק מיידית את הבדיקה הפנימית שהיא עורכת בעקבות התחקיר, בשל חקירת משרדי הבריאות והחקלאות המתנהלת בימים אלו.

באחרונה פורסם כי בזוגלובק מתנהל תהליך התמחרות, המכונה במב"י (by me by you) בין המנכ"ל ראובן משכית ויעל זוגלובק מצד אחד, לבין האחים חנן ועמי זוגלובק מצד שני. כל צד מחזיק בכ-50% מהחברה, שמחזור מכירותיה השנתיות מוערך ב-200 מיליון דולר. הסכסוך בין הצדדים הגיע לשיאו בינואר השנה בעת מסיבת עיתונאים להשקת קו מוצרי הטופו של זוגלובק, כאשר נמנעה כניסתם של חנן ועמי זוגלובק לאירוע, והוטחו האשמות קשות בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully