וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי קונטקט גייסה 28 מיליון שקל

28.5.2006 / 10:47

בי קונטקט, המנוהלת ומוחזקת בבעלות ערן פפר, תומר מערבי ויצחק ישראל, פועלת בתחום שוק התוכן הסלולרי ושירותי ערך מוסף לעסקים בישראל

חברת בי קונטקט, העוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי תוכן סלולריים ויישומים סלולריים לעסקים, סיימה ביום חמישי האחרון בהצלחה את שלב המכרז המוסדי בהנפקה לציבור של מניות ואג"ח להמרה, בהיקף כולל של 28 מיליון שקל.

את ההנפקה הובילו כלל פיננסים חיתום, פועלים איי.בי.איי וסייבל השקעות, ששימשה כיועצת ההנפקה. על אף שההנפקה התנהלה על רקע ירידות בבורסה של תל אביב במהלך השבוע שעבר, החברה קיבלה את אמון המשקיעים המוסדיים.

מבנה ההנפקה כולל מניות בהיקף של 16 מיליון שקל, איגרות חוב להמרה בהיקף של 12 מיליון שקל ולתקופה של 5 שנים, אשר התמורה בגינן תופקד בבנק מקבוצת AAA במבנה ייחודי, וכן כתבי אופציה להגדלת סדרת איגרות החוב בהיקף של 8 מיליון שקל נוספים.

חברת בי קונטקט, המנוהלת ומוחזקת בבעלות ערן פפר, תומר מערבי ויצחק ישראל, פועלת בתחום שוק התוכן הסלולרי ושירותי ערך מוסף לעסקים בישראל. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילותה לחו"ל וביססה את עצמה עם פעילות בברזיל.

החברה הנה בעלת המותג Ziggit המשווק באופן ישיר ללקוחות פרטיים, והיא עובדת בשיתוף פעולה מלא עם ארבעת המפעילים הסלולריים בישראל - סלקום, פלאפון, פרטנר ומירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully