וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל מופסדת 50 מ' שקל על הלירה הטורקית

שלומי גולובינסקי

28.5.2006 / 16:23

אפריקה תשלם למנכ"ל הנכנס ארז מלצר שכר בעלות של 110 אלף שקל וכן תעניק לו אופציות הנמצאות כבר בתוך הכסף


לא רק אליעזר פישמן הפסיד בגדול מקריסת הלירה הטורקית. דו"חותיה הכספיים של חברת אפריקה ישראל חושפים הפסד של 50 מיליון שקל שנצבר לחברה בתחום המטבעות. אפריקה מדווחת, כי כתוצאה מתנודות חריגות בשעריהם של מספר מטבעות חוץ לאחר תאריך המאזן, נוצר לאפריקה פיננסים הפסד מימוני בגין עסקות אלה בהיקף של כ-50 מליון שקל. החברה טוענת, כי עסקות אלו, בחלקן, טרם הגיעו לידי פקיעה. סכום ההפסד חושב על פי שערי המטבעות נכון לתאריך חתימת הדו"חות הכספיים, לפיכך סכום זה עשוי לקטון או לגדול בהמשך, בהתאם לתנודות שערי המטבעות.

במקביל, מפרסמת אפריקה את תנאי העסקתו של המנכ"ל הנכנס, ארז מלצר. מתברר, כי מלצר יהיה זכאי לשכר בעלות של 110 אלף שקל לחודש צמוד למדד, וכן זכאות למענק הסתגלות בגובה 12 משכורות שישולם במועד סיום עבודתו.

כמו כן החברה התחייבה לפעול לקבלת החלטה במוסדותיה לשם הענקת אופציות למנכ"ל החדש הניתנות למימוש ל-392,630 מניות רגילות של החברה אשר יוענקו ב-4 מנות שוות אשר יבשילו (Vesting) אחת לשנה, החל מתום שנתיים מהיום הקובע כאשר כל מנה תהיה ניתנת למימוש במשך 36 חודשים ממועד הבשלתה.

מחיר המימוש של כל אופציה יעמוד על 220 שקל (כפוף להתאמות) בתוספת ריבית בשעור ה"ליבור". האופציות שיקבל מלצר נמצאות כבר בתוך הכסף, שכן מחיר מניית אפריקה עומד על 256 שקל כיום. באפריקה מציינים, כי אם סך מרכיב ההטבה שייקבע למנכ"ל בפועל ממימוש המנה הראשונה של האופציות יפחת מ-1.5 מיליון דולר, יהיה המנכ"ל זכאי למענק כספי חד פעמי בגובה ההפרש בין מרכיב ההטבה בפועל לבין הסכום האמור. תוכנית האופציות האמורה כפופה לקבלת כל האישורים הנדרשים על פי דין, והחברה התחייבה לפעול לקבלתם עד ליום 1 באוגוסט 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully