וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ישראייר סבינה בירן התפטרה

שלומי גולובינסקי

30.5.2006 / 9:21

בירן מכחישה כי התפטרותה קשורה לתקרית מטוס ישראייר בניו יורק. המחילף - ישראל בן חיים, לשעבר מנהל נתב"ג

מנכ"ל חברת התעופה ישראייר סבינה בירן פורשת מתפקידה, כך נודע ל-TheMarker. בירן תוחלף בתפקידה על ידי ישראל בן-חיים, לשעבר מנהל נמל התעופה בן-גוריון. בן-חיים פרש מתפקידו לפני מספר שנים. בירן שימשה בתפקידה בשנים האחרונות, לאחר ששימשה כמנכ"ל חברת טאואר-אייר ישראל. ישראייר נמצאת בבעלות קבוצת גנדן בראשות נוחי דנקנר ואבי פישר.

לדברי בירן "אחרי שש שנים הגעתי למיצוי. אני חייבת הפסקה. התעייפתי". עם זאת הודתה, כי עזיבתה את התפקיד היתה מתוכננת ונקבעה מראש עם בעלי הקבוצה.

בירן הכחישה מכל וכל, כי להתפטרותה יש קשר לתקרית של מטוס ישראייר בניו-יורק, שבו כמעט קיפחו את חיים למעלה מ-200 נוסעים, בשדה התעופה קנדי בניו-יורק.

במכתב שהוציאה הבוקר לעובדים כתבה בירן בין היתר: "אני מבקשת להודות ליושבי הראש והבעלים נוחי דנקנר ואבי פישר, שאיפשרו לישראייר לעשות את המהפך בשוק התעופה והתיירות הישראלי, תמכו כיוונו ודחפו. ותודה מיוחדת לצוות האנשים הנפלא שעומד לצידם ומסייע לאורך כל השנים - ליאור חנס, חיים גבריאלי וגיא רוזן. לסיכום חברים, היו אלה שנים מעניינות, מרתקות ומאתגרות מאוד. אני הולכת לנוח ומאחלת לכל אחד מכם המשך הצלחה, איש איש במשימתו ובחייו האישיים - המשיכו להמריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully