וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר פסקדין הותקף על ידי האקרים ושותק; הנזק הכולל עשוי להגיע ל-2 מיליון שקל

צורי דאר

22.7.2001 / 11:30

מקור ההתקפה ששיתקה את שרתי החברה אינו ידוע כרגע; האתר אינו פעיל לפי שעה

אתר המשפט הישראלי פסקדין (www.PsakDin.co.il), המספק מידע בנושאי משפט, הותקף ביום חמישי על ידי האקרים, וכתוצאה מכך קרסו כל מערכות המחשב של האתר. לפי שעה, האתר עדיין לא פעיל.

ההתקפה, שעל פי אנשי פסקדין נעשתה על ידי פורץ מקצוען, גרמה לשיתוק מוחלט של שרתי החברה הממוקמים בחוות השרתים של קווי זהב. כתוצאה מההתקפה, נמנעה אפשרותם של אלפי מנויים לעשות שימוש באתר ונגרם נזק כספי רב.

לדברי מנכ"ל האתר, עו"ד שחר ולנר, מוקדם מדי להעריך מהו גודל הנזק מכיוון שהפורץ שתל קובץ "תולעת" המסוגל להפעיל מרחוק את שרתי החברה ולהשתמש בהם לביצוע עבירות מחשב נוספות בעתיד. "במידה שכל החומר ייפגע, עשוי כל הנזק להסתכם בכ-2 מיליון דולר", אמר.

ולנר מסר כי התגלו אינדיקציות לכך שהפריצה הראשונית לאתר נעשתה כבר לפני חודש וחצי. לאחר הפריצה והחדירה לשרתי החברה, המשיך הפורץ וביצע עבירות נוספות לפי חוק המחשבים וחדר גם לשרתי הפיתוח של החברה הממוקמים במשרדיה, וביצע פעולות שינוי, מחיקה והעתקה של קבצים.

עדיין לא ברור מהו מקור הפריצה. החברה הגישה תלונה במשטרה. עותקים של שרתי החברה הועברו למפלג עבירות המחשב במשטרה, על מנת לבחון את הראיות האלקטרוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully