וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימג'בנק ו"הרוח הישראלית" הכריזו על תחרות סרטי פרסומת בנושא "יצירת עולם טוב יותר לילדים"

נורית שר

22.7.2001 / 16:01

התחרות נערכת בחסות שידורי קשת; לצוות הזוכה תוענק טיסה ללוס אנג'לס וביקור באולפני שפילברג ו-DreamWorks

אימג'בנק ותנועת "הרוח ישראלית" הכריזו על תחרות חדשה לסרטוני פרסומת, שנועדה להטמיע את המודעות לתרומה חברתית בארץ. התחרות, תחת השם "קריאייטיוויות 2001", תעסוק בנושא "יצירת עולם טוב יותר לילדים".

בתחרות יוכלו לקחת חלק יוצרים בשטח התקשורת החזותית, מפיקי סרטים, במאים, תסריטאים, קופירייטרים, אנשי קולנוע וטלוויזיה, ארט דירקטורים וסטודנטים במקצועות הנ"ל, כיחידים או כצוות קריאייטיווי שקם לצורך העניין, ולא כחלק ממשרד פרסום או חברת הפקה.

המשתתפים יגישו רעיון לסרטון פרסומת של עד 30 שניות באמצעות Story Board. מתוך העבודות שיישלחו לתחרות ייבחרו חמש עבודות שיעלו לגמר ומביניהן ייבחר הסרט הזוכה שיופק לתשדיר פרסומת וישודר במסגרת שידורי קשת.

יוצרי הסרט הזוכה יזכו בטיסה ללוס אנג'לס וביקור ב-urvivors of The Shoa Visual History Foundation של סטיבן שפילברג, בו נעשה שימוש באמצעי העריכה המתקדמים בעולם. הסיור יכלול גם ביקור מקצועי באולפני DreamWorks.

המשתתפים בתחרות יסתמכו על מאגר הסרטים של אימג'בנק. בחודש דצמבר 2001 ייערך אירוע מיוחד בו יוכרזו הזוכים, יתקיים ערב התרמה ל"רוח הישראלית" ותיפתח תערוכה של מבחר מהעבודות שהוגשו.

הקריטריונים לבחירת הסרט הנבחר הם מקוריות, שימוש נכון בדימוי ובמסר השיווקי והתאמה למדיה ולקהל המטרה. נציג "הרוח הישראלית" בחבר השופטים הוא חתן פרס ישראל, אהוד מנור.

חבר השופטים כולל גם את אנשי ענף הפרסום ראובן אדלר (אדלר חומסקי ורשבסקי), גדעון עמיחי (שלמור אבנון עמיחי Y&R), אודי פרידן (ראובני פרידן) וכן את עורך הטלוויזיה ישראל אוחיון והבמאית איילת מנחמי.

ניקי קפלוטו, יו"ר "הרוח הישראלית", הסביר את הרעיון שעומד מאחורי התחרות: "בימים טרופים של סערה מדינית מוטלת עלינו האזרחים החובה לקחת את האחריות החברתית לידיים ולפעול ככל יכולתנו למען פרויקטים, שיביאו לשיפור פניה של החברה הישראלית".

התחרות תפורסם בעיתון "גלובס" ובחסותו, החל מיום רביעי הקרוב, וכמו כן יישלח דיוור ישיר לכל הגורמים בענף. את המודעות עיצב משרד בסמן טננבאום בעיצוב רונן מאיר - RMconcept.

אימג'בנק סרטים שייך לקונצרן הענק Getty Image. מאגר הסרטים שברשותו מכיל יותר מ- 60 אלף שוטים של סרטים בפורמט צילום איכותי.

"הרוח הישראלית" נוסדה ע"י הסוכנות היהודית וקרן היסוד, במטרה לגייס משאבים מישראלים למטרות חברתיות, ובחינוך לערכים חדשים של מעורבות, נתינה ואחריות חברתית. פרויקט ספינת הדגל שלה בשנה האחרונה הוא סיוע ותמיכה בילדים במצוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully