וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע: משרד הפרסום אשכנזי זלצמן יוכל להמשיך להשתתף במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ת"א

נורית שר

22.7.2001 / 17:03

זאת, בעקבות בקשת צו מניעה שהגיש נגדו משרד הפרסום דרורי שלומי ארועטי לפני מספר שבועות; היקף התקציב המדובר - כ-7 מיליון שקל בשנה

ביהמ"ש המחוזי, בראשות השופט יהודה זפט, דחה בסוף השבוע שעבר את בקשת צו המניעה שהגיש משרד הפרסום דרורי שלומי ארועטי נגד המשך השתתפותו של משרד הפרסום אשכנזי זלצמן במכרז על תקציב הפרסום של עיריית תל אביב. היקף התקציב המדובר - כ-7 מיליון שקל בשנה.

כפי שפורסם בתחילת החודש, ביקש משרד הפרסום דרורי שלומי ארועטי לפסול את השתתפותו של משרד הפרסום אשכנזי זלצמן במכרז על תקציב הפרסום של עיריית תל אביב, ולאפשר לו עצמו להמשיך ולהשתתף בהליכי המכרז ולעבור לשלב השלישי בו. הבקשה הוגשה באמצעות משרד עוה"ד צלטנר ושות'.

יוסי ארועטי, מבעלי משרד הפרסום דרורי שלומי ארועטי, מסר היום ל-TheMarker.com כי השופט החליט לדחות את בקשת צו המניעה בטענת שיהוי. ביהמ"ש טען כי משרד הפרסום התמהמה בהגשת הבקשה מעבר ל-45 הימים המותרים: "השופט ספר את הימים מהרגע שהעירייה פירסמה מי המשרדים העולים לשלב השלישי, ואילו אנו ביקשנו לספור את הימים החל מהיום שהעירייה סיימה את בדיקתה בעקבות בקשתנו".

כזכור, בדרורי שלומי ארועטי טענו כי ב-15 באפריל הם פנו במכתב לדובר העירייה, הלל פרטוק, והתריעו בפניו על המחדלים במכרז, אך למרות זאת המשיך המכרז להתנהל כסדרו.

ארועטי ציין כי בשלב זה עדיין לא הוחלט במשרד הפרסום כיצד והאם להמשיך עם התביעה. במידה שיוחלט במשרד הפרסום להמשיך בהליכים המשפטיים, יוכל המשרד לבקש להמשיך את הטיפול בתביעה הכללית שלו נגד העירייה על שניהלה, לטענתו, מכרז לא תקין.

כפי שפורסם בעבר, במכרז הפרסום של עיריית תל אביב התמודדו ארבעה משרדים. דרורי שלומי ארועטי, אשכנזי זלצמן, דחף ויהושע TBWA. מלבד דחף, עלו 3 המשרדים האחרים לשלב השני במכרז, שלב הפרזנטציות. בתביעה נטען כי עלייתו של משרד הפרסום אשכנזי זלצמן לשלב השלישי במכרז אינה חוקית, היות שלא עמד בחלק מהתנאים המרכזיים שהוצבו בו.

על פי טענת התובעים, משרד הפרסום אשכנזי זלצמן לא עמד במספר תנאי סף כבר בשלב הראשון למכרז - היקף תקציבים של 10 מיליון דולר לשנה וטיפול במינימום 3 לקוחות בעלי תקציב של 2 מיליון דולר לשנה. דרישה נוספת לקיים קמפיין ציבורי רחב עבור לקוח אחד לפחות בהיקף של מינימום מיליון דולר לא נתקיימה אף היא.

סעיף נוסף בו לא עמד, על פי התביעה, אשכנזי זלצמן נוגע לדרישה להחזיק 20 עובדים בתחום שירותי הפרסום. על פי כתב התביעה, מחזיק אשכנזי זלצמן 15 עובדים, מתוכם 10 עובדים בלבד בתחום הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully