וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התקשורת נענה לבקשת מירס והקטין את התשלום בעבור הרישיון הסלולרי מ-47 מיליון דולר ל-25 מיליון דולר

ערן גבאי

22.7.2001 / 20:04

כך מסר הערב גורם במשרד התקשורת ל-TheMarker.com; פרטנר נדרשה לשלם, לפני כ-3 שנים, סכום של 400 מיליון דולר בעבור הרישיון

גורם במשרד התקשורת מסר הערב ל-TheMarker.com כי שר התקשורת, ראובן ריבלין, החליט להיענות לבקשתה של חברת מירס ולהקטין את התשלום שתידרש לשלם עבור הרישיון הסלולרי מ-47 מיליון דולר ל-25 מיליון דולר.

לא קשה היה לצפות שחברות הסלולר ינצלו את התקדים שבהסכם האוצר-כבלים וידרשו הפחתה משמעותית בתשלום עבור הרישיון (מירס) ובתשלומים עבור רצועות התדרים לטכנולוגיית הדור השני והשלישי.

סביר כי בהתאם להסכם האוצר-כבלים, דרשה מירס פרישת תשלומים. לשם השוואה פרטנר נדרשה לשלם, לפני כ-3 שנים, סכום של 400 מיליון דולר בעבור הרישיון.

מבקר המדינה תקף לפני מספר חודשים את החלטת משרד התקשורת לאפשר לחברת מירס לספק שירות סלולרי ללא רישיון מיוחד לשירותים סלולריים, ומבלי שייגבה ממנה תשלום תמורת הרישיון.

המבקר האשים את משרד התקשורת כי ויתר על קיום מכרז על הרישיון שקיבלה מירס - ובכך מנע מקופת המדינה הכנסה גדולה, שצריכה היתה להתקבל כדמי רישיון וכתמלוגים.

שר התקשורת לשעבר, בנימין בן אליעזר, העניק רישיון מפעיל סלולרי למירס בפברואר השנה - יום לפני הבחירות לראשות הממשלה ושש שנים לאחר שמירס החלה להפעיל את השירות הסלולרי במסגרת רישיון מיוחד - ולא על פי רישיון משולב, כפי שנדרש בדו"ח המבקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully