וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסגות אופק על דלק: "המניה בדיסקאונט של 18%"

טל לוי

6.6.2006 / 11:11

"ייחודה של הקבוצה היא בתפישה הניהולית של הבעלים יצחק תשובה המאתר הזדמנויות עסקיות בתחום שונים ומגוונים"

אחרי שקיבלה אתמול המלצה מבית ההשקעות אקסלנס-נשואה, מצטרף גם בית ההשקעות פסגות אופק לדברי השבח על קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה. בפסגות מגדילים לעשות ובעוד שבאקסלנס הציבו למניה מחיר יעד של 827 שקל (15% מעל למחירה אתמול), מציבים בפסגות אופק מחיר יעד של 860 שקל - תוספת של כ-18% למחיר המניה.

"קבוצת דלק מאפשרת חשיפה איכותית לתחום האנרגיה ופורטפוליו תזרימי", כותבים בבית ההשקעות שהחל לסקר את המניה ומציינים כי, "דלק הינה אחת מחברות האחזקה המובילות בבורסה כיום".

בפסגות-אופק מציינים כמה סיבות עיקריות להחזיק במניה: הדיסקאונט בו היא נסחרת, פורטפוליו מוטה חברות תזרימיות (כלומר חברות המספקות זרם מזומנים גבוה ? ט.ל), קבלת חשיפה לתחום האנרגיה וסחירות גבוהה של המניה. סיבה נוספת היא מדיניות חלוקת הדיווידנד שמפעילה הקבוצה (במסגרתה היא מחלקת למשקיעים 50% מהרווח).

עוד מציינים שם כי, "אבן הבסיס העיקרית בחברת אחזקות היא יכולת ניהולית ובקבוצת דלק ישנה איכות ניהול גבוהה המתבטאת הן בבחירת הצוות הניהולי בחברות השונות והן באיתור עסקות והשקעות".

תשומת לב מיוחדת מקדישים בסקירה לבעלת השליטה בקבוצה, יצחק תשובה ושיטת הניהול שלו: "ייחודה של הקבוצה היא בתפישה הניהולית של הבעלים יצחק תשובה המאתר הזדמנויות עסקיות בתחום שונים ומגוונים, מלהק מנהל מוביל בעל ניסיון בתחומי הפעילות הרלוונטיים, מקצה בידי המנהל אופציות המהוות 5% מעסקי החברה ובכך מתמרץ אותו להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully