וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה מסטיק קבל כדורגל

7.6.2006 / 11:26

המונדיאל שימש למאות חברות סיבות להציע שלל מבצעים והגרלות הקשורות לכדורגל. קיבצנו את המיטב של המבצעים

כל אירוע ספורטיבי הממדים עולמיים מושך לא מעט חברות המנצלות את האירוע למתקפת שיווק אגרסיבית. גם בארץ למדו את השיטה ולכבוד המונדיאל כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה יצאה עם מבצע מכירות או הגרלות. לרגל פתיחת המשחקים ביום שישי, קיבצנו את המבצעים הנבחרים.

אלקטרוניקה

ט.ר. אלקטרו-סטריאו בע"מ, יבואנית PIONEER בישראל יצאה במבצע במסגרתו כל הרוכש מסך פלסמה 43 אינץ', יקבל במתנה מכשיר DVD מקליט, בעל זיכרון פנימי של 80 ג'יגה בייט, המאפשר 200 שעות הקלטה ללא צורך בדיסק.

שווי המתנה : 4,000 שקלים. המבצע החל אתמול, ה – 4 ביוני ויימשך עד סוף המונדיאל, ה –9 ביולי.

חברות HOT ו-MyTec, יבואנית Haier, יוצאות במבצע במסגרתו מצטרפים למסלול טלוויזיה של HOT (בסיס + 4 חבילות תוכן לבחירה) הכולל את חבילת שידורי המונדיאל, ומנוי ל–HOT VOD ומקבלים טלוויזיה פלזמה או LCD של Haier במחירי מבצע.

מסלול 1 - מסך פלזמה מתקדם של Haier "42 במחיר של 9,999 שקל בתשלומים. מסלול 2 - מסך LCD בגודל "32 במחיר של 5,871 שקלים בתשלומים.

גם סקאל דיוטי פרי מצטרפת למבצעי הטלווזיות השטוחות. LCD "20 של יונאי יעלה 399 דולר. 32" יעלה 999 דולר ו-37" של טושיבה יעלה 2,154 דולר.

יורוקום מציעה לכל הרוכש מסך פלסמה "37 של פנסוניק ב- 10,990 שקל או פלסמה 42" של פנסוניק מדגם PWD8 ב-13,990 שקל, יקבל חבילת הטבות בסך 2,000 שקל הכוללת רמקולים, מתקן תליה/מעמד רגל, הובלה והתקנה. כמו כן, יקבלו הרוכשים iPod מתנה.

בנוסף, משיקה יורוקום שיווק לקראת המונדיאל טלוויזיית פלסמה 42" מדגם PH42PA50, המדובר בפלסמה המגיעה עם רמקולים build in ומעמד רגל צר ומחירה לתקופת ההשקה - 15,500 שקל במקום 19,900 שקל.

מיטת מגרש כדורגל

כבר קניתם טלוויזיה 42" ועכשיו כדי שתוכלו לצפות במונדיאל בשקט אתם צריכים כורסא.

הולנדיה מציעה את הכורסא המרחפת. מדובר בכורסא שבמצבה הסטנדרטי מתפקדת ככורסת טלוויזיה לכל דבר, בעלת זוויות שונות עד לשכיבה של 180 מעלות.

ברגע שהכורסא נפתחת ומגיעה למצב של שכיבה מלאה, היא ננעלת, והופכת למצב רחיפה כמו ערסל. למנגנון הערסול שלט עם 3 מהירויות שונות לפי בחירה. המחיר - 17 אלף שקל.

המוצר המוזר ביותר שייך לרשת "ארופלקס". לקראת המונדיאל, הרשת התחילה לשווק מיטת נוער שעוצבה כאצטדיון כדורגל. בסיס המיטה בצבע ירוק דשא שעליו תפורים כל הקווים המגדירים את תחומי המגרש (מסגרת וקרנות המגרש וכמובן נקודת הפנדל). שני השערים שבמגרש מתפקדים כשני ספסלי צד שנכנסים מתחת למיטה וכשמזיזים אותם ניתן להכניס אנשים נוספים למיטה- כמו באצטדיון.

נשים

לא מעט בתי עסק יציעו השנה תעסוקה לנשים שיברחו מהבית מאימת הפיצוחים והצעקות. דומו שבקניון שבעת הכוכבים בהרצליה יערוך סדנאות סושי בזמן המונדיאל.

רשת חדרי הכושר גו אקטיב מציעה למנויות להשתתף בשיעורים מיוחדים המתקיימים מחוץ למערכת הרגילה, כמו למשל ריקודי בטן, סדנאות ריקוד, פילאטיס, קאברט וסטריפ דאנס. בנוסף, כל מנוייה תקבל כרטיסיה של 6 כניסות חינם עבור חברותיה.

רשת מלונות "פתאל" יוצאת בשורת פעילויות למונדיאל. בזמן שהגברים יוכלו לצפות במשחקי הכדורגל באמצעות מסכי ענק שיוצבו בשטחים הציבוריים של המלונות, הנשים יהנו מהרצאות, שיעורי יוגה, קיק בורסינג ושיעורי חיטוב. במרכז הספא של רשת הלונות ינתנו במשך המשחקים הנחות של עד 15% על טיפולים לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully