וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לאחר שרכשה את השליטה בטמבור - גרנית מפרסמת הצעת רכש ליתרת המניות

אלי דניאל

23.7.2001 / 10:55

המחיר המוצע - 8.78 שקלים למניה - זהה למחיר לפיו בוצעה רכישת השליטה; עלות הצעת הרכש נאמדת בכ-68.4 מיליון שקל

מצעד החברות שבעלי השליטה בהן מפרסמים הצעות רכש הולך ומתארך. יותר מחודשיים לאחר שהודיעה על רכישת השליטה בטמבור, מפרסמת היום גרנית הכרמל הצעת רכש להחזקות הציבור בטמבור לפי מחיר של 8.78 שקלים למניה - מחיר הגבוה בכ-8% ממחיר המניה בבורסה טרם פתיחת המסחר היום. יש לציין כי המחיר המוצע למניה זהה למחיר לפיו רכשה גרנית את מניות טמבור מידי דיסקונט השקעות בעסקה בהיקף של 455 מיליון שקל.

גרנית מחזיקה בעצמה ב-85.5% ממניות טמבור, כאשר חברה בת של גרנית מחזיקה בכ-1.6% נוספים ממניות טמבור. לפיכך, כדי להגיע להחזקה של 95% ממניות החברה, המאפשרת רכישה כפויה של יתרת המניות, צריכה גרנית שבעלי מניות נוספים, המחזיקים בלפחות 7.9% ממניות החברה, ייענו להצעת הרכש. עלות הצעת הרכש נאמדת בכ-68.4 מיליון שקל.

כמו כן, טמבור הודיעה היום על מינויים של משה ארז וישראל בורוביץ' לדירקטורים בחברה.

ברבעון הראשון של 2001 הסתכמו הכנסות טמבור בכ-121.6 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 120.6 מיליון שקל שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה חזרה החברה ברבעון הראשון לפסים של רווחיות - לאחר שהפסידה ברבעון הרביעי של שנת 2000 כ-2.3 מיליון שקל, השיגה טמבור ברבעון הראשון של 2001 רווח נקי של כ-9.7 מיליון שקל (עלייה של 23% לעומת רווח נקי של 7.9 מיליון שקל שנרשם ברבעון המקביל).

טמבור והחברות הבנות שלה פעילות בעיקר בייצור ושיווק בתחום הצבעים והציפויים (צבע לבתים ודירות, צבעי דקורציה, צבעי רכב וצבעי תעשייה), וכן בתחום חומרי האיטום והדבקים (באמצעות חברת שרפון) ובתחום האקולוגיה (תכנון והקמה של מתקני התפלת מים וטיהור שפכים). במהלך הרבעון הראשון השלימה החברה רכישה של 20% ממניות החברה הבת, צח - צבעי דפוס ישראליים, בעלות של מיליון שקל (לאחר רכישה זו הגיעה טמבור לשליטה מלאה בצח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully