וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הנפט Chevron בחרה בפתרון של הסטארט אפ Business Layers לשדרוג מערכות ה-IT שלה

צורי דאר

23.7.2001 / 12:36

עלות העסקה מוערכת בכמה מיליוני דולרים; החברה, שאינה סובלת ממצוקת מזומנים, צפויה לגייס בקרוב הון ממשקיעים קיימים

חברת הסטארט אפ ביזנס לאיירס (Business Layers) הודיעה כי ענקית הנפט האמריקאית Chevron בחרה בפתרון שלה, eProvision Day One, לשדרוג מערכות ה-IT. עלות העסקה מוערכת בכמה מיליוני דולרים.

Chevron, שהתמזגה לפני כשלושה חודשים עם Texaco, היא אחת מחברות הנפט הגדולות בעולם, עם כ-31 אלף עובדים ביותר מ-90 מדינות.

הפתרון של ביזנס לאיירס נועד לגשר בין הצרכים העסקיים והתפעוליים של הארגון לבין כל משאבי ה-IT הזמינים שלו. זאת, על ידי אוטומציה מלאה של כל תהליכי הפרישה וההקצאה של המשאבים הדיגיטליים לכל אחד מהמשתמשים, העובדים והשותפים העסקיים. מביזנס לאיירס נמסר כי שילוב ה-eProvisioning יהווה בסיס לפרויקט שידרוג תשתיות ה-IT של Chevron בכל העולם.

"חברות וארגונים צריכים להבין את הקשר בין ניהול תשתיות IT ובין רווחיות הארגון", אומר יזהר שי, נשיא ביזנס לאיירס. "Chevron מיישמת גישה זאת, ומינתה צוות מומחים לביצוע הערכה מחדש ושיפור המערכות האלקטרוניות, על מנת לסייע לעסקי החברה". ביזנס לאיירס הוקמה ב-1999 על ידי יזהר שי, לשעבר סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת BRM, אבי זמיר, הנשיא לשעבר של חברת RADCOM בארה"ב, אמיר וינשטיין ודיוויד לבנדה. כיום מעסיקה החברה כ-90 עובדים, מתוכם 35 במרכז המחקר והפיתוח ברעננה, 50 במטה החברה בניו ג'רזי והשאר באירופה. בכוונת החברה להגיע ל-130-120 עובדים עד סוף השנה, כאשר הדגש יעבור לגיוס עובדים למשימות שיווק, מכירות, תמיכה והטמעה.

בנובמבר האחרון הודיעה החברה על השלמת גיוס של 12.5 מיליון דולר, ככל הנראה לפי שווי של כ-100 מיליון דולר אחרי הכסף, בהובלת Ascent Venture Partners ובהשתתפות Canaan Partners, חברת התוכנה נובל, Garage.com, קרן ההון סיכון ג'מיני, פורמולה ונצ'רס, Israel Seed Partners ושלמה קרמר, שהיה בין מייסדי צ'ק פוינט.

ביזנס לאיירס אינה סובלת ממחסור במזומנים. על פי הערכת חברת המידע להיי-טק דולב את אברמוביץ', החברה צפויה לעלות על ציפיותיה למכירות ב-2001 ולהגיע למכירות של 6-7 מיליון דולר עד סוף השנה.

יזהר שי אמר לפני כארבעה חודשים כי הכסף המצוי בקופת החברה יספיק לה להמשיך ולפעול בקצב הנוכחי עד הרבעון הראשון של 2002. עם זאת, הוא ציין כי החברה צפויה לבחון גיוס נוסף לצורך הגברת פעילות השיווק והמכירות. על פי הערכות, החברה נמצאת כעת במגעים לקראת גיוס והיא צפויה לשמור על ערכה בגיוס זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully