וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר פארם מקציבה מיליון דולר לשנה לפרסום תת הרשת סופר לינק

נורית שר

23.7.2001 / 13:24

בשנה הקרובה ייפתחו במסגרת שיתוף הפעולה עם אורנג' 12 סניפים חדשים; ראובני פרידן, האחראי על פרסום מבצעי המכירות של אורנג', יטפל גם בתקציב החדש

רשת סופר פארם תקציב מיליון דולר לשנה לפרסום תת הרשת סופר לינק, לסלולר וציוד תקשורת, אותה החלה להקים לפני כשנה וחצי במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הסלולר אורנג'.

עד כה הוקמו 3 חנויות סופר לינק. עד סוף השנה מתכננות סופר פארם ואורנג' להקים 12 סניפים נוספים, כאשר שניים מהם יוקמו כבר בחודש אוגוסט הקרוב. עלות הקמת הסניף הראשון שהקימה החברה בפתח תקווה היתה 700 אלף שקל.

הרשת משווקת כיום מוצרים ושירותים שונים לרשת אורנג' - טלפונים, מגוון אביזרים ואף חבילות גלישה באינטרנט.

יאיר עשהאל, סמנכ"ל השיווק של רשת סופר פארם, מסר כי עד כה לא הושקעו משאבים נפרדים לפרסום סופר לינק. ההחלטה על הרחבת הרשת ומיתוגה כשייכת לסופר פארם מחייבת את הרשת להשקיע משאבים נפרדים לצורך העניין. בשלב ראשון ועד השלמת פרישת החנויות, יושקעו המשאבים במיתוג ובפעילות קידום מכירות.

עשאהל מסר עוד כי בשנת הפעילות הראשונה של סופר לינק עלה היקף המכירות של הרשת בכ-10% מעל הצפוי, ועל כן ממשיכה החברה בהרחבת סופר לינק כפי שתוכנן מראש.

משרד הפרסום ראובני פרידן יטפל בתקציב זה, וזאת על אף שבאומן בר ריבנאי מטפל בתקציב הפרסום של סופר פארם. ההחלטה להשתמש בשירותי ראובני פרידן נובעת משני שיקולים: השיקול הראשון הוא כי ראובני פרידן מטפל כיום גם בתקציב הפרסום של מבצעי המכירות של אורנג'; השיקול השני הוא כי באומן בר ריבנאי מטפל גם בתקציב המתחרה סלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully