וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיוג'ן מכרה למכון ויצמן ולבי"ס לרפואה בניו יורק את הזיכיון למאגר הנתונים שלה, ה-Gencarta

חזי שטרנליכט

23.7.2001 / 18:29

החברה לא פירסמה פרטים פיננסיים, אולם מחירו של כל רישיון הוא כמה מאות אלפי דולרים; מנכ"ל החברה: "הודענו על 4 עסקות ב-3 חודשים, ואנחנו צוברים תאוצה"

חברת קומפיוג'ן , המייצרת פלפטורמות וכלים למחקר גנומי ופרוטאומי, הודיעה היום על מכירת זכיונות שימוש במאגר הנתונים שלה Gencarta למכון ויצמן למדע ולבית ספר לרפואה ע"ש לברט אינשטיין באוניברסיטת "ישיבה" בניו יורק.

החברה לא פירסמה את הפרטים הפיננסיים, אולם מחירו של כל רישיון הוא כמה מאות אלפי דולרים. מאגר ה-Gencarta מתעד עשרות אלפי גנים, והוא מסייע לזירוז התהליך המחקרי בתחום התרופות. פרופ' דורון לנסט, העומד בראש מרכז הגנום האנושי של מכון ויצמן למדע, אמר היום כי המאגר יעשיר באופן משמעותי את אוסף הנתונים על הגנום האנושי ויאפשר מחקר בסיסי במגוון תחומי הביולוגיה, הביוכימיה והגנטיקה.

שני המכונים רכשו את רשיון השימוש במאגר הנתונים הגנומי והפרוטאומי, Gencarta, המבוסס על פלטפורמת ה-LEADS של קומפיוג'ן. המאגר מספק ייצוג מקיף של הגשר הביולוגי בין הגנים לבין החלבונים והוא כולל עשרות אלפי גנים.

החברה הודיעה בשבוע שעבר על אספקת זכיונות השימוש במאגר ה-Gencarta לחברה יפאנית בשם Kyowa Hakko, ומוקדם יותר השנה דיווחה על עסקה עם חברת אוולון. "אנחנו צוברים תאוצה", אמר היום אלי מינץ, מנכ"ל ונשיא החברה, "וזה מסמל מומנטום חיובי מאוד עבורנו, אם מסתכלים בקונטקסט של שתי ההודעות הקודמות שלנו".

מניית החברה שנסחרת כיום במחיר של 3.7 דולרים מקנה לחברה שווי של כ-95 מליון דולר. בששת החודשים האחרונים איבדה המניה כ-52% מערכה, ממחיר של 7.7 דולרים למניה, בעוד שבאותה תקופה איבד הנאסד"ק כ-39% מערכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully