וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתא קיבלה הזמנה לביצוע עבודות חשמל בהיקף של 2.3 מיליון דולר

TheMarker.com כתב

23.7.2001 / 18:59

טכנופלסט תעניק לאורי בוקשפן, המנכ"ל המיועד, 750 אלף אופציות בשווי כולל של 196 א' ש'; כים ניר מדווח על תביעה בסך 640 א' ש' שהוגשה כנגדה בגין תאונת המטוס במנחת הבונים

חברת מלתא-אינטר , הנמצאת בשליטת אריה קורוטקין, יוסי הומל, אלי כהן ויורשי עודד הומל ז"ל, מדווחת היום כי החברה הבת, אינטר אלקטריק התקנות, הנמצאת בשליטתה ובבעלותה המלאה, קיבלה הזמנה לביצוע עבודות שיקום במכון תערובת בהיקף של כ-2.3 מיליון דולר. החברה הודיעה כי העבודות אמורות להתבצע עד לתום הרבעון השלישי.

אינטר התקנות, המרכזת את פעילות מלתא בענף החשמל, עוסקת בביצוע עבודות שירות והתקנות בתחום החשמל ובשיווק תעלות וסולמות לכבלים וגופי תאורה. יצוין, כי במהלך הרבעון הראשון של השנה הצליחה מלתא לשמור על חלקה בשוק ההתקנות בענף החשמל ואף להגדיל באופן משמעותי את מחזור המכירות של פעילות זו, בהשוואה לרבעון המקביל.

חברת טכנופלסט תעשיות , העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק בהזרקה, הודיעה היום על כוונתה להעניק לאורי בוקשפן, מנכ"ל החברה המיועד אשר צפוי להיכנס לתפקידו ב-15 בספטמבר 2001, 750 אלף כתבי אופציה בלתי סחירים אשר שווים הכלכלי מסתכם ב-196 אלף שקל. מחיר המימוש של כל אופציה יהיה 1.7 שקלים.

כתבי האופציה יוענקו לבוקשפן ללא תמורה בארבע מנות שנתיות של 187.5 אלף אופציות, כאשר מועד הזכאות של בוקשפן למנה הראשונה של האופציות יהיה ביום ה-15 בספטמבר 2002, ומדי 12 חודשים עד ליום ה-15 בספטמבר 2005 יהיה זכאי בוקשפן למנה נוספת של 187.5 אלף אופציות.

חברת כים-ניר שירותי תעופה מסרה היום כי אתמול נתקבל במשרדיה כתב תביעה ע"ס 640 אלף שקל אשר הוגש לבית המפשט המחוזי בחיפה כנגד החברה וגופים נוספים, בגין תאונת מטוס הצנחה שאירעה ליד מנחת הבונים בחודש אפריל 1999. את התביעה הגישה ענבל לוין, שנפגעה בתאונה האמורה.

במהלך חודש ינואר 2001 הוגשה תובענה דומה כנגד החברה, חברת אי.די.בי ליסינג (בעלת מטוס ההצנחה), ברק שירותי תעופה (מפעילת מטוס ההצנחה), סקאי קלאב (אשר הפעילה את המטוס בעת התאונה), והאיגוד הישראלי לצניחה אשר ארגן את האירוע. התביעה הקודמת, ע"ס של 480 אלף שקל, הוגשה ע"י רודי דן אשר נפגע בתאונה.

יצוין, כי הסכומים האמורים נתעים בגין נזק מיוחד, כאשר בית המשפט המחוזי מוסמך לפסוק לתובעים פיצוי נוסף בגין נזק כללי. כים ניר מסרה כי יש לה פוליסת ביטוח המכסה אחריות עד לסכום של 2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully