וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטמנג': ירידה של 17% בהכנסות הרבעון השני ל-20.3 מיליון דולר

חזי שטרנליכט

23.7.2001 / 22:26

ההפסד למניה של חברת התוכנה מסתכם ב-4 סנט למניה, שיפור של 17 סנט ביחס לרבעון המקביל; מנכ"ל החברה: "עסקי הייעוץ צמחו ביותר מ-70% מאז הרבעון הראשון השנה"

חברת נטמנג' , המתמחה בהפיכת מידע של חברות למידע בסביבה אלקטרונית, פירסמה היום את הדו"ח לרבעון השני. החברה דיווחה על הכנסות של 20.3 מיליון דולר, נמוך ב-17.4% מהכנסות הרבעון המקביל. ההפסד הסתכם ב-2.5 מיליון דולר המתורגם ל-4 סנט למניה, טוב ב-17 סנט מהתוצאות הרבעון המקביל אז הסתכמו ההפסדים ב-13.6 מיליון דולר.

מנכ"ל החברה, צבי אלון, מסר כי למרות מצבה הנוכחי של הכלכלה העולמית, "אנו רואים עוד לקוחות שמראים את הצורך להגדיל את יכולות עסקיהם ברשת". נתון אופטימי נוסף שסיפק אלון הוא שעסקי הייעוץ של נטמנג' גדלו ב-70% מאז הרבעון הראשון.

סמנכ"ל הכספים של החברה, מיכאל פקהם, הדגיש שהחברה מתמודדת מול תנאי השוק הקשים על ידי הקטנת ההוצאות והתמקדות במכירות.

חברת נטמנג', שנוסדה בשנת 1990, עוסקת באספקת גישה למידע וייצור מוצרים שמגדילים את יכולות מערכות המידע הארגוניות. החברה דיווחה על ירידה של 11.1 מיליון דולר בהפסד התפעולי ברבעון זה, להפסד של 3.2 מיליון דולר. כמו כן, קטנו הוצאות השיווק והמכירות בכ-50% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב-2.8 מיליון דולר.

מניית החברה נסחרת כעת בירידה של כ-4%, למחיר של כ-70 סנט למניה, המקנה לחברה שווי של כ-47 מיליון דולר. בקופת החברה שוכנים, נכון לסוף הרבעון, כ-36 מיליון דולר - 2 מיליון דולר פחות מהיתרה בסוף השנה. המניה, שנסחרה לפני שנה במחיר של כ-3 דולרים, איבדה בשנה האחרונה 77% מערכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully