וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: הדולר נחלש ב-0.26% ושערו היציג נקבע ברמה של 4.194 שקלים

גולן פרידנפלד

23.7.2001 / 18:39

מוריץ טוכלר: הרמות הנוכחיות בהם נסחר הדולר מהוות להערכתנו הזדמנות קנייה, ולכן היחלשותו של הדולר מול השקל לא צפויה להימשך לאורך זמן

הדולר נחלש היום ב-0.26% ושערו היציג נקבע על רמה של 4.194 שקלים. הייסוף בשערו של השקל נמשך היום לאורך מרבית יום המסחר כששערו של הדולר נחלש בטווחים שבין 0.23%-0.3%.

היום הוריד נגיד בנק ישראל את הריבית ב-0.2% ורפי כהן, מנהל אגף המט"ח במוריץ טוכלר, ציין כי נראה כי הורדת הריבית היתה כבר מגולמת בשוק. זאת, כיוון שכמעט ולא השפיעה על מהלך המסחר בדולר, שכן הורדת הריבית שצימצמה את פער הריביות ל-2.5%, היתה אמורה לגרום לעלייתו של שער הדולר.

כהן הוסיף כי הרמות בהן נסחר הדולר היום מהוות הזדמנות קנייה, וכי הוא לא צופה כי ההיחלשות בשערו של הדולר לעומת השקל צפויה להימשך בזמן הקרוב.

בבית ההשקעות פריקו ציינו, לעומת זאת, כי הייסוף בשערו של השקל צפוי להימשך בשבוע הקרוב כאשר פריצה של רמת ה-4.19 שקלים תביא להתניידותו של הדולר סביב רמת ה-4.16-4.18 שקלים וחזרה אפשרית לרמת התמיכה ב-4.1550 שקלים.

בנוסף, סבורים בפריקו כי המשבר בשוק ההון בארגנטינה מאיים על יציבות שוק המט"ח המקומי (בדומה לאירועי 1998), אולם, בדומה למשבר אז, רק במידה שתהיה הידרדרות וגלישה של המשבר למדינות נוספות, כגון רוסיה ומדינות אסיה, ייגרמו זעזועים גם בזירה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully