וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ניו יורק טיימס חוזה קפאון ברווח

דפנה מאור

20.6.2006 / 8:42

לאחר חודש מאי חזק נרשמה נסיגה ביוני. רכישת אתר About.com תתרום לרווח כבר השנה - שנה מוקדם משציפתה החברה

שיפור קל בשוק הפרסום עדיין לא מחלץ את חברות העיתונים האמריקאיות מהמיתון הקשה אליו נקלעו בשנים האחרונות. חברת ניו יורק טיימס (סימול NYT), המוציאה לאור את העיתון הידוע, חוזה כי הרווח למניה שלה יהיה 41-43 סנט למניה ברבעון הנוכחי, לעומת 42 סנט למניה ברבעון המקביל. שוק הפרסום אמנם השתפר מעט, אולם הוא עדיין מאתגר, אמרה החברה בהודעתה.

NYT, אשר מוציאה לאור גם את העיתונים "בוסטון גלוב" ו"אינטרנשונל הראלד טריביון", ובסה"כ 15 עיתונים יומיים, אמרה כי תחזיתה כוללת הוצאה של 5-6 מיליון דולר על קיצוצי כח אדם עליהם הכריזה בשנה שעברה. התחזית החדשה התאימה לתחזיות האנליסטים בוול סטריט.

"ההכנסות מפרסום ברבעון השני השתפרו לעומת הרבעון הקודם, אולם שוק הפרסום נותר מאתגר", אמרה מנכ"לית ניו יורק טיימס, ג'נט רובינסון. "ביוני לא נראתה המגמה החיובית החזקה שנראתה בחודש מאי". ברבעון הראשון רשמה החברה נפילה חדה ברווח, ל-35 מיליון דולר מ-111 מיליון דולר ברבעון המקביל.

NYT, שבבעלותה תשע תחנות טלוויזיה, שתי תחנות רדיו בעיר ניו יורק ו-35 אתרי אינטרנט, כולל About.com, אותו רכשה בשנה שעברה, אמרה כי הרכישה של About.com תשפר את רווחיה כבר השנה, מוקדם מכפי שחזתה בעבר. הכנסות האתר זינקו ב-98% ברבעון הראשון, אולם בסה"כ סיפקה חטיבת האינטרנט 7.5% מהכנסות החברה. מתחילת השנה איבדה מניית ניו יורק טיימס 11% ונפלה בכך ב-3% מתשואת מדד S&P 500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully