וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש מול היורו והין בעקבות הירידות בוול סטריט

דפנה מאור

24.7.2001 / 8:50

נסחר ב-124.39 ין לדולר לאחר שאתמול רשם עלייה של 1.2% מול הין; היורו נסחר ב-87.02 סנט

הדולר נחלש מול הין והיורו לאחר שמדד הנאסד"ק נפל אמש מתחת לרמת 2,000 הנקודות. כמו כן, צפוי נגיד הבנק הפדרלי בארה"ב, אלן גרינספאן, לתת תחזית פסימית לגבי סיכויי ההתאוששות בכלכלת ארה"ב בנאומו מול ועדת הסנאט היום.

עליות בבורסת טוקיו במהלך יום המסחר העניקו לין תמיכה קלה מול הדולר, והמטבע האמריקאי רושם עתה שער של 124.39 ין לאחר שאתמול נסחר ב-124.45 ין. מול היורו רשם הדולר שער של 87.02 סנט, לעומת 86.99 סנט אמש.

אתמול רשם הדולר את הזינוק היומי החד ביותר מזה חמישה שבועות מול הין, לאחר ששר האוצר האמריקאי הביע תמיכה במדיניות הדולר החזק. אולם, חששות כי רווחיהן של היצואניות בארה"ב, ביניהן כמה מחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר, נפגעים משער החליפין הגבוה, הובילו לספקולציות כי ארה"ב תיאלץ לסגת מעמדתה בנושא המטבע.

חברות הפלדה בארה"ב מפעילות לחץ על הנשיא בוש לשנות את מדיניות היבוא, לאחר שמחירי הפלדה צנחו. USX-US Steel, יצרנית הפלדה הגדולה בארה"ב, דיווחה השבוע על הפסדים ברבעון השני בגלל ירידה במחירי הפלדה. כמו כן, קרא איגוד היצרנים הלאומי של ארה"ב לנשיא בוש לבלום את עליית הדולר, שטיפס ב-10% בשנתיים האחרונות מול סל 7 המטבעות של שותפות הסחר הראשיות של ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully