וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר הגדילה ההנפקה לציבור מ-20 ל-30 מיליון ד'

טל לוי

20.6.2006 / 9:51

המכרז המוסדי המקדים של ההנפקה לציבור נערך אתמול ובעקבותיו הובטחה התחייבות מוקדמת של משקיעים מוסדיים לרכישת סחורה בשווי 24 מיליון דולר

הצלחה במכרז המוסדי של טאואר: בעקבות ביקושים גדולים במכרז המוסדי להנפקה המתוכננת החליטה החברה להגדיל את היקף ההנפקה מ-20 ל-30 מיליון דולר. את הנפקת החברה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי ביחד עם כלל פיננסים ולידר שוקי הון.

המכרז המוסדי המקדים של ההנפקה לציבור נערך אתמול ובעקבותיו הובטחה התחייבות מוקדמת של משקיעים מוסדיים לרכישת 24 מיליון דולר. בשל ביקושים עודפים בוצעה הקצאה חלקית בשיעור של כ-40% למשקיעים המוסדיים שהזמינו במחיר המכרז.

טאואר פועלת כיצרן עצמאי של מעגלים משולבים בתחום המוליכים למחצה ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בימים אלה מרחיבה החברה את כושר הייצור של FAB 2 בכ-50%.

לאחרונה נחתם מזכר הבנות בין החברה, החברה לישראל והבנקים המממנים שכאשר ייצא לפועל יעמוד הונה העצמי של החברה על כ-200 מיליון דולר, לעומת גירעון בהון של כ-45 מיליון דולר כיום. ההסכם כולל השקעת בעלים, המרת חלק מהחוב לבנקים בהון מניות, הפחתת ריבית ודחיית פרעונות. כאשר יבוצע צפוי ההסדר להפחית את תשלומי הריבית של החברה בכ-17 מיליון דולר לשנה.

הנפקת החברה תכלול איגרות חוב להמרה ביחד עם שני סוגי אופציות למניות ואופציות לאג"ח. איגרות החוב יעמדו לפירעון בתשלום אחד בסוף חודש דצמבר 2011 במחיר צמוד מדד של 1.37 שקל לכל 1 שקל ערך נקוב. האג"ח יינתנו להמרה ביחס של 8.4 שקלים ערך נמוכה למניה אחת. האיגרת כוללת מנגנון להגנה מפני ירידת ערך המניה אם היא תהיה נמוכה מ-6.6 שקל בתום שנתיים ממועד ההנפקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully