וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.איי נפרדת סופית מאי.סי.טל

עומרי כהן

20.6.2006 / 11:13

תחלק את יתרת המניות שבידיה בשווי 14 מיליון דולר כדיווידנד בעין לבעליה. זאת בהמשך, לחלוקה דומה שבוצעה לפני כשנתיים

חברת אי.סי.איי טלקום מחסלת את אחזקותיה (15.9%) בחברה המוחזקת, אי.סי.טל. היום הודיעה אי.סי.איי, כי מועצת המנהלים שלה החליטה לחלק את כל יתרת מניות אי.סי.טל שברשותה (כ-2.89 מיליון מניות), כדיווידנד בעין לבעליה. זאת בהמשך, לחלוקה דומה שבוצעה לפני כשנתיים. אז חילקה אי.סי.איי לבעליה כ-43% מאי.סי.טל בצורת דיווידנד בעין.

מניית אי.סי.טל נסחרה אתמול בנאסד"ק במחיר של 4.88 דולרים, כך שבמחיר הנוכחי מדובר על הטבה בהיקף של כ-14 מיליון דולר. שיעור החלוקה משקף למשקיעים תמורה של 24.68 מניות אי.סי.טל עבור אחזקה של 1,000 מניות אי.סי.איי.

"אי.סי.טל פוצלה לראשונה מאי.סי.איי והונפקה כחברה עצמאית בנאסד"ק בשנת 1999. מאז התמקדה כל אחת מהחברות באסטרטגיה נפרדת ובפלחי שוק שונים", ציין רפי מאור, נשיא ומנכ"ל אי.סי.איי.

"במאי 2004 חילקנו את מירב אחזקותינו באי.סי.טל, שעמדו אז על 59%, והמשכנו להחזיק 16% - אות לתמיכתנו הנמשכת בחברה. אנו מאמינים כי תחת הנהגתו של המנכ"ל איתן נאור השלימה כעת אי.סי.טל מהלך מרשים של הבראה, והיא ממוצבת היטב כיום ומוכנה להמשך צמיחה. חלוקת אחזקותינו באי.סי.טל לבעלי המניות שלנו בשלב זה היא הצעד הנכון עבור אי.סי.איי ובעלי מניותיה, ותתרום להעלאת שווי אחזקותיהם. אנו מאמינים גם כי מהלך זה יועיל לאי.סי.טל ומאחלים להנהלתה הצלחה רבה בהגשמת יעדיה העסקיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully