וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם אם בזק תאבד 15% - יוטלו עליה הגבלות"

ערן גבאי

20.6.2006 / 13:02

סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת: בזק לא תוכל לתת הנחה גורפת על כל סל השירותים - טלפוניה, אינטרנט, טלוויזיה וסלולר

אסף כהן, סמנכ"ל בכיר במשרד התקשורת, אמר היום בוועידת VON לתקשורת ואינטרנט כי גם אם תאבד 15% מנתח שוק בטלפוניה פנים ארצית ותגיע לנתח שוק של 85% בלבד, היא אמנם תוכל להציע חבילות שירותים מלאות, אך יוטלו עליה שתי הגבלות.

שתי ההגבלות שיוטלו עליה הן שגם המתחרים יוכלו להציע מתכונות של חבילות שירותים דומות, ואילו בזק לא תוכל לתת הנחה גורפת על כל סל השירותים.

בזק היא היום קבוצת התקשורת היחידה במדינה שיכולה להציע את כל שירותי התקשורת בסל אחד - יש לה טלוויזיה דרך יס, שירותי אינטרנט ושיחות בינלאומיות דרך בזק בינלאומי, סלולר דרך פלאפון וטלפוניה קווית. לקבוצת אי.די.בי המתחרה, שמחזיקה בסלקום, חסרים שידורי טלוויזיה, ואילו לקבוצת הכבלים חסרים שירותי סלולר.

עד לפני כשנה וחצי בזק החזיקה בנתח שוק של כמעט 100% בתחום הטלפוניה הקווית הפנים ארצית. התחרות נפתחה בתחילת עם כניסת הכבלים לתחום והתעצמה עם כניסת מתחרים נוספים, כמו קווי זהב, סלקום וגלובקול. ההערכות הן שבזק החלה לאבד נתח שוק בטלפוניה הפנים ארצית.

כאשר תגיע בזק לנתח שוק של 85% בטלפוניה הפנים ארצית, היא תוכל להציע חבילות שירותים מלוכדות, מה שיציב אותה ביתרון יחסי אל מול המתחרים, אך גם אז, כך התברר היום, יוטלו עליה הגבלות. בזק תוכל לתת הנחות רק לשירותים מסוימים מתוך החבילה ולא על כולה, ואילו למתחרים נפתח פתח להציע הצעות של חבילות דומות - וזה אומר שהם יורשו לעשות מיזוגים כדי להציע שירותים נוספים שכרגע אין ברשותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully