וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרד גרד - תקים עם חברת סורין מרכז לרפואה מרחוק באיטליה

הארץ

24.7.2001 / 9:33

מאת יורם גביזון

חברת קרד גרד ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום שירותי הניטור לחולי לב. קרד גרד הקימה חברה בשותפות שווה עם חברת סורין (Sorin), שתספק שירותי רפואה מרחוק בתחום מחלות הלב. החברה, שתיקרא LifeWatch Sorin, תאפשר קבלת אבחון מיידי ומקצועי בכל שעות היממה ומכל מקום.

השירות יינתן לאנשים הסובלים מהפרעות בקצב פעולת הלב, אנשים שחוו התקף לב או שבגופם הושתל קוצב לב, וכן אנשים מבוגרים או המקיימים פעילות אינטנסיווית מעבר לרגיל.

מנויי השירות יניחו על החזה מתקן הרושם את פעולת הלב, ויעבירו את נתוני הא.ק.ג שלהם למרכז שירות טלפוני (Center Call). הנתונים ינותחו על ידי קרדיולוג שימליץ על דרכי פעולה למנוי השירות ויזעיק במקרה הצורך ניידת טיפול נמרץ. שירות זה משלים את השירות שניתן על ידי רופא המשפחה ורופא מומחה.

סורין היא חטיבת מוצרי הקרדיולוגיה של חברת Snia האיטלקית - קבוצה תעשייתית שמחזורה ב-2000 הסתכם ב-1.26 מיליארד יורו. סורין מייצרת בין השאר קוצבי לב ומסתמי לב. המיזם המשותף שלה עם קרד גרד מרחיב את פעילותה של סורין מהמגזר התעשייתי לתחום השירותים. קרד גרד זוכה לגישה לשוק הקרדיולוגי האיטלקי - אותה תספק סורין. להערכת יו"ר ומנכ"ל קרד גרד, יעקב גבע, עשוי שיתוף פעולה זה לאפשר לקרד גרד להתרחב בעתיד לתחומים נוספים של רפואה מרחוק, כמו ניטור חולי סוכרת ועוברים.

סמנכ"ל הכספים של קרד גרד, דן גזית, אמר כי הם ישקיעו עם סרין מיליוני דולרים בהקמת מרכז ראשון לשירותי רפואה מרחוק במילנו. המרכז ישרת בשלב ראשון את תושבי מטרופולין מילנו, המונה 4 מיליון איש. המרכז החדש יחל את פעילותו ברבעון הרביעי של 2001, ויכלול מרכז שירות טלפוני ומערכת ניהול מידע.

גזית אמר כי בעתיד המרכז יספק שירות לכל האזורים באיטליה. לדבריו, שתי החברות ינסו להוכיח לחברות הביטוח האיטלקיות את יעילותו של השירות ואת החיסכון הנובע מהשימוש בו במונחים של עלות אשפוז. כל זאת בכדי להסדיר את קבלת ההחזר הכספי מחברות הביטוח בעבור שירותי הניטור מרחוק. הוא ציין כי איטליה מתקדמת יחסית למדינות אירופה, אך גם בה ההחזר הרפואי למנויי שירותי הניטור נמצא בחיתוליו.

לדבריו, החברה בודקת בימים אלה מיזמים דומים במדינות אחרות במערב אירופה. קרד גרד חתמה לפני שבועיים על הסכם עם חברת המכשור הרפואי Medtronic, הנסחרת בנאסד"ק בשווי של 56 מיליארד דולר. בהסכם נקבע שמדטרוניק תציע ללקוחות שבגופם הושתל קוצב לב מתוצרת מדטרוניק, ליהנות משירותי ניטור הלב של חברת LifeWatch, שבשליטת קרד גרד. הדבר ייעשה באמצעות 1,200 סוכני המכירות של מדטרוניק.

חודש קודם לכן חתמה קרד גרד על הסכם ל-3 שנים עם ממשלת אינדונזיה להקמת המרכז הלאומי של רפואה מרחוק, ומרכז שירות לקוחות לדיאגנוזה, תמורת 48 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully